Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter-fans

Forum > Harry Potter > Harry Potter-fans

1 2 3
Användare Inlägg
LeonaGoodness
Elev

Avatar

+1


Skrivet av EMELESEL:
Hej nu kommer jag låta sådär besserwissrig igen, men det var det där med att inte ranka vrndras trådar nu igen va? )

Men..eh, hej, jag kommenterar här, jag gillar hp! Som typ alla andra på den här sidan


Jag håller med om att den här tråden kanske är lite onödig men alla behöver väl inte kommentera hur onödig den här tråden är DET är onödigt! ... nå i alla fall Harry Potter äger!

Hogwarts will always be there to welcome you home. <3

11 aug, 2012 18:51

Ida S
Lärare

Avatar

+10


Woah.

För det första: Ni SER att trådskaparen är en väldigt ny medlem, och då skadar det inte att vara lite mer tolerant.

För det andra: Onödig tråd? Okej, det kanske säger sig självt att medlemmarna här tycker om Harry Potter, men oavsett om ni har rätt att säga det eller inte så är det fortfarande inte världens trevligaste sätt att bemöta varandra på, och jag uppfattar inte att stämningen här är särskilt kamratlig.

Och det finns absolut ingenting här som antyder att "folk kan skriva meningslösa inlägg för att få flera inlägg i sin räknare", det är bara en tråd som frågar efter vilka som är Harry Potter-fans.

"we live together, and harry does all the cooking."

11 aug, 2012 18:58

Borttagen

Avatar


Jag tycker om Harry Potter!

11 aug, 2012 19:00

Claushaus
Elev

Avatar


jag älskar harry potter

CLAUSHAUS

11 aug, 2012 19:05

Borttagen

Avatar


liksom det är en hp-sida alla här är tycker om hp! Men om du undrar så gillar jag hp

11 aug, 2012 21:50

eliin99
Elev

Avatar


Skrivet av Fairydust:
Skrivet av EMELESEL:
Hej nu kommer jag låta sådär besserwissrig igen, men det var det där med att inte ranka vrndras trådar nu igen va? )

Men..eh, hej, jag kommenterar här, jag gillar hp! Som typ alla andra på den här sidan

Ser du något meningsfullt i att fråga vilka som är HP-fans på en HP-sida? Detta är en tråd som egentligen inte ens borde vara kvar (och om något i så fall under off topic), då den är tämligen onödig. På ett forum med bra moderering så räknas detta som en spam-tråd. Där folk kan skriva meningslösa inlägg för att få flera inlägg i sin räknare. Man får dessutom tycka att en tråd är dålig/meningslös.

''Nedvärdera inte andra medlemmar eller deras åsikter! Det är inte tillåtet att bedöma hur viktig en annan medlems tråd eller liknande är baserat på ålder, kön, etnicitet, sexuell läggning eller elevhemstillhörighet.''

Jag har inte nedvärderat personen och jag har inte bedömt tråden utefter något som har med personen att göra. Det står ingenting om att man faktiskt inte får bedöma en tråd. Trådinnehållet är meningslöst, det finns inget annat att säga om det. Dessutom skrev jag det på ett ganska neutralt sätt, så jag förstår inte varför du blir så negativ till att någon säger sin åsikt om en tråd.

Dessutom, regel nummer fyra är: spamma inte Men den är kanske inte lika viktig?


snälla sluta, måste man just gillar Harry för att gillar Harry Potter filmerna dom som är medlem på denna sida kan lika gärna vara Hermione fan..

14 aug, 2012 19:53

Zaga
Elev

Avatar


Jag gillar Harry Potter!

14 aug, 2012 19:55

Borttagen

Avatar


Jag är ett stort fan, och har förstått att inte bara gryffindor är bäst. Och det är jag stolt över.

14 aug, 2012 19:55

Borttagen

Avatar


Man är inget RIKTIGT Harry Potter-fan om man inte har läst böckerna, Harry Potter är en bokserie inte någon filmserie! Jag hoppas ni fattar hur jag menar.

Men jag är ett riktigt stort HP-fan!

14 aug, 2012 19:58

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Hej eliin99! Kul att du hittat hit: som du kanske förstår finns det många harry potter-fans här och jag misstänker att du snart kommer till att lära känna många utav oss. Välkommen hit ^_^

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

14 aug, 2012 20:03

1 2 3

Forum > Harry Potter > Harry Potter-fans

Du får inte svara på den här tråden.