Gilla profiler?
Forum > Mugglarportalen > Gilla profiler?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av LolFeelings: De togs bort för att många tog bilder på ex kvastar och klistrade in dem.Jag tycker fortafarande att man ska ha bilder. DÅ SKULLE MIN BOMBAS MED BILDER! man kan ju ha någon ram runt bilden, om det nu skulle gå? men jag tycker att det verkar som en ide som bara hade lett till att man hela tiden hade velat skriva den perfekta profilen och det är elakt om människor inte gillar en profil om man ex berättar saker om sig själv. sen har jag en känsla av att många av ens vänner hade gillat den bara för att... ![]()
10 aug, 2012 22:05 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Ja, det skulle vara bra
![]()
11 aug, 2012 23:41 |
|
LupinMarauder
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Jaa, fast då är det ju deras fel att de inte har gjort en bra profil.Ja, det skulle vara bra Jag känner på mig att Erfa kommer få typ 100 tummar upp Hej! 12 aug, 2012 08:57 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LolFeelings: De togs bort för att många tog bilder på ex kvastar och klistrade in dem.Jag tycker fortafarande att man ska ha bilder. DÅ SKULLE MIN BOMBAS MED BILDER! man kan ju ha någon ram runt bilden, om det nu skulle gå? men jag tycker att det verkar som en ide som bara hade lett till att man hela tiden hade velat skriva den perfekta profilen och det är elakt om människor inte gillar en profil om man ex berättar saker om sig själv. sen har jag en känsla av att många av ens vänner hade gillat den bara för att... Fanns det inte typ ett "galleri" på hogge? =) - just like themarauder 12 aug, 2012 09:09 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av LupinMarauder: Nej, men som någon ovan skrev; de som skriver mycket personliga saker kommer kanske inte få lika många "likes" som de som bara har roliga videor? Och då är det ju inte deras fel att de gjort en dålig profil Skrivet av Ginny!!!!: Jaa, fast då är det ju deras fel att de inte har gjort en bra profil.Ja, det skulle vara bra Jag känner på mig att Erfa kommer få typ 100 tummar upp Bara en tanke ![]()
12 aug, 2012 10:00 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
12 aug, 2012 10:09 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tycker den här idéen låter utmärkt, och superkul!
12 aug, 2012 10:13 |
|
Borttagen
|
Bra idé
12 aug, 2012 13:07 |
Forum > Mugglarportalen > Gilla profiler?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen