Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
parkinson123
Elev |
3 feb, 2011 15:43 |
|
Estelle
Elev |
Draco är sööttt ♥
She thinks you are the chosen one. I am the chosen one. Ahu! 3 feb, 2011 15:43 |
|
jan
Elev |
ja han är bäst ! Ok söttast !
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
3 feb, 2011 15:44 |
|
parkinson123
Elev |
3 feb, 2011 15:44 |
|
Bellatrix!!
Elev |
Till parkison123: Vrf tycker du synd om han???
Till jan: Hur kan du tycka att Draco är snyggast och sötast? Till Estelle: Hur kan du tycka att Draco är såå sööt??????? Han är töntig ju! _____________________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 3 feb, 2011 15:45
Detta inlägg ändrades senast 2011-02- 3 kl. 15:50
|
|
jan
Elev |
draco Malfoy är bäst 4ever!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
3 feb, 2011 15:46 |
|
Bellatrix!!
Elev |
Till jan: GUD hur kan du asså gilla han???????????
Han är såå töntig och ful! _______________________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 3 feb, 2011 15:48 |
|
parkinson123
Elev |
3 feb, 2011 15:54 |
|
Bellatrix!!
Elev |
Jaa......Men det tycker inte jag för att jag hatar ju han ändå!!!!!
______________________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 3 feb, 2011 15:57 |
|
parkinson123
Elev |
3 feb, 2011 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen