Jobb efter hogwarts
Forum > Harry Potter > Jobb efter hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trezzan
Elev |
10 aug, 2012 00:23 |
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Falmouth Falcons
10 aug, 2012 06:44 |
|
Borttagen
|
Lärare i Trolldryckskonst
10 aug, 2012 14:54 |
|
Zaga
Elev |
Jag skulle vilja jobba på Sanktmungus sjukhus eller aoror.
10 aug, 2012 15:00 |
|
Borttagen
|
Lärare på Hogwarts, en butik i diagongränden eller healer
10 aug, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja bli en Trollstavsförsäljare, it seems fun!
10 aug, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
Typ bagare på ett litet cafe´
10 aug, 2012 15:26 |
|
Conflate
Elev |
Auror skulle ju vara coolt, men kanske det inte riktigt är min sorts yrke.. x)
Men det skulle vara rätt så kul att ha en liten butik i diagongränden eller i typ Zonkos eller Weaslys. ^^ Trollstavsförsäljare skulle ju vara coolt också. 83
10 aug, 2012 15:42 |
|
Borttagen
|
Någonting på ministeriet!... Eller kanske i diagongränden.
10 aug, 2012 16:58 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
10 aug, 2012 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen