Starkast känslor i HP
Forum > Harry Potter > Starkast känslor i HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det sorgligaste var helt klart då Sirius dog. Tårarna bara rann. Helt ärligt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 aug, 2012 22:42 |
|
Cailine
Elev |
Sorgligaste var nog när Voldemort dog, i boken och i filmen. Grät som en idiot, var på premiären och alla såg mördande på mig när jag nästan skrek av sorg, påvägen ut mumlade jag osammanhängande meningar till min vän om att "Han kan inte vara död", fick 3 Avada Kedavra förbannelser över mig på vägen hem det var lite läskigt, folk blev verkligen arga.
Hm. Sedan så det roligaste tillfället i filmen var nog när Ron fått i sig kärleksdryck från Romilda Vane. I böckerna tror jag att alla tillfällen med Gred och Feorge. I filmen var det aboslut mest upprörande när Voldemort bröt Lucius cane och när han slog till honom. Respekt borta. ![]() ![]()
10 aug, 2012 23:47 |
|
Trezzan
Elev |
Jag läste sjätte boken och hann inte läsa första kapitlet förrän jag var i tårar. :_: DET STÅR JU ATT SIRIUS ÄR DÖD! JAG KAN BARA INTE TRO DEEEEEEEET.
Sen blir jag enormt ledsen när Bellatrix dör, och min syster tyckte jag var störd som inte tyckte att Voldy skulle dö. x_x Tycker en rolig sak i sjätte filmen är. "She thinks your the chosen one." - Hermione "But I am the chosen one." - Harry. Alltså haha, kan se om det tusen gånger x)
10 aug, 2012 23:56 |
|
Safrina
Elev |
11 aug, 2012 14:59 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Safrina: Kan med all stolthet i behåll erkänna att jag storgrinade när Fred dog. Det skulle förvåna mig om det inte var fler som gjorde det. Kom på att den starkaste "WOW-känslan" var när man Spoiler: Tryck här för att visa! Jag vägrade nämligen tro att han var det under hela tiden. Det kändes häftigt att ha rätt med det. I would have died! I would have died rather than betray my friends 13 aug, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
Det är sorligt när goda personer dör
13 aug, 2012 16:57 |
|
accioportkey
Elev |
Sorgligaste är utan tvekan när Fred dör. Jag var bara väldigt fäst vid honom, okej?
Fast sen var det ju när Dobby, Sirius och Snape dog också. Sen är ett av dem finaste scenerna i böckerna när Dudley säger hejdå till Harry! 13 aug, 2012 17:03 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är sorligt när goda personer dör Jag tycker det är sorgligt när onda dör också. I would have died! I would have died rather than betray my friends 13 aug, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
När Dobby och Cedric doooog....
13 aug, 2012 18:57 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Det mest magiska ögonblicket är när Harry och Hagrid handlar i Diagongränden♥ Det sorgligaste är när Sirus,Dobby och Fred dör, det var bland det sorgligaste jag sett och läst! Men det finaste i böckerna är när Dudley säger hej då och förlåt, det fick min avsky för honom att övergå till kärlek♥ Och när Hagrid kommer tillbaka från Azkaban är fint!
13 aug, 2012 21:16 |
Forum > Harry Potter > Starkast känslor i HP
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen