Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lägg av med Slytherin-mobbningen!

Forum > Harry Potter > Lägg av med Slytherin-mobbningen!

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
LupinMarauder
Elev

Avatar


Man skulle lika gärna kunna säga:
Lägg av med Hufflepuff-mobbningen!
Hufflepuffarna blir väl inte lika mobbade, och så, men hufflepuffarna blir ju mobbade av slytherinare (inte alla då), men vissa iaf.
Och Slytherin är faktiskt det bästa elevhemmet (har varit där). Och alla slytherinare på mugglis är schyssta, så....

Hej!

9 aug, 2012 11:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av LupinMarauder:
Man skulle lika gärna kunna säga:
Lägg av med Hufflepuff-mobbningen!
Hufflepuffarna blir väl inte lika mobbade, och så, men hufflepuffarna blir ju mobbade av slytherinare (inte alla då), men vissa iaf.
Och Slytherin är faktiskt det bästa elevhemmet (har varit där). Och alla slytherinare på mugglis är schyssta, så....



Alla elevhem är Lika bra?


Slytherin är inte bättre en dem andra..

Dem alla är lika bra..

9 aug, 2012 11:21

Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 9 kl. 11:26
Antal ändringar: 2

emelieio5
Elev

Avatar


Jag tycker inte att Slytherin är ett dåligt elevhem som ni andra säger så är alla inte som Draco.

"The Moon Loved The Sun So Much He Died Everynight To Let Her Breath"

9 aug, 2012 11:22

Borttagen

Avatar

+2


Alla elevhem är lika mycket värda.

SKÅL FÖR SLYTHERIN, RAVENCLAW, GRYFFINDOR & HUFFLEPUFF!

9 aug, 2012 11:22

LupinMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LupinMarauder:
Man skulle lika gärna kunna säga:
Lägg av med Hufflepuff-mobbningen!
Hufflepuffarna blir väl inte lika mobbade, och så, men hufflepuffarna blir ju mobbade av slytherinare (inte alla då), men vissa iaf.
Och Slytherin är faktiskt det bästa elevhemmet (har varit där). Och alla slytherinare på mugglis är schyssta, så....



Alla elevhem är Lika bra?


Slytherin är inte bättre end dem andra..

Dem alla är lika bra..
Visst är det så, men det är ju många som dissar Slytherin. Titta bara på hur många som är i Söytherin här på mugglis.
Därför borde man vara lite snällare mot Slytherin nu, tycker jag!

Hej!

9 aug, 2012 11:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av LupinMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LupinMarauder:
Man skulle lika gärna kunna säga:
Lägg av med Hufflepuff-mobbningen!
Hufflepuffarna blir väl inte lika mobbade, och så, men hufflepuffarna blir ju mobbade av slytherinare (inte alla då), men vissa iaf.
Och Slytherin är faktiskt det bästa elevhemmet (har varit där). Och alla slytherinare på mugglis är schyssta, så....





Dem alla är lika bra..
Visst är det så, men det är ju många som dissar Slytherin. Titta bara på hur många som är i Söytherin här på mugglis.
Därför borde man vara lite snällare mot Slytherin nu, tycker jag!






Ja men vadå dissar slytherin? :p

Men vi kan vara ännu snällare mot dem,okej :>

9 aug, 2012 11:28

LupinMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LupinMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LupinMarauder:
Man skulle lika gärna kunna säga:
Lägg av med Hufflepuff-mobbningen!
Hufflepuffarna blir väl inte lika mobbade, och så, men hufflepuffarna blir ju mobbade av slytherinare (inte alla då), men vissa iaf.
Och Slytherin är faktiskt det bästa elevhemmet (har varit där). Och alla slytherinare på mugglis är schyssta, så....





Dem alla är lika bra..
Visst är det så, men det är ju många som dissar Slytherin. Titta bara på hur många som är i Söytherin här på mugglis.
Därför borde man vara lite snällare mot Slytherin nu, tycker jag!






Ja men vadå dissar slytherin? :p

Men vi kan vara ännu snällare mot dem,okej :>
Det är 17.5 % på mugglis som är i Slytherin, räknas inte det?

Hej!

9 aug, 2012 11:31

Borttagen

Avatar


Håller med dig!
Jag må inte riktigt ha Slytherin egenskaperna men vad sjutton spelar det för roll?
Vissa slytherinare blev onda men än sen, det betyder inte att man ska nedvärdera slytherin. Andromeda var väl en slytherin och hon gifte sig med en mugglare, alla slytherinare håller inte på med det där renblodstjafset.
Det är en fint elevhem precis som alla andra.

9 aug, 2012 11:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av LupinMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LupinMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LupinMarauder:
Man skulle lika gärna kunna säga:
Lägg av med Hufflepuff-mobbningen!
Hufflepuffarna blir väl inte lika mobbade, och så, men hufflepuffarna blir ju mobbade av slytherinare (inte alla då), men vissa iaf.
Och Slytherin är faktiskt det bästa elevhemmet (har varit där). Och alla slytherinare på mugglis är schyssta, så....





Dem alla är lika bra..
Visst är det så, men det är ju många som dissar Slytherin. Titta bara på hur många som är i Söytherin här på mugglis.
Därför borde man vara lite snällare mot Slytherin nu, tycker jag!






Ja men vadå dissar slytherin? :p

Men vi kan vara ännu snällare mot dem,okej :>
Det är 17.5 % på mugglis som är i Slytherin, räknas inte det?


Jaha...

Men det kanske är för att dem lärt sig gilla ett annat elevhem?

Men..man behöver inte vara i slytherin om man inte vill..


:3


Men i Harry potter och hemligheternas kammare (Spelet)


Så är det jättemånga snälla Slytherinare..

Typ:Hey Harry!Wanna trade?

9 aug, 2012 11:35

Trezzan
Elev

Avatar


Proud to be a Slytherin! Jag är skitsnäll Slytherinare trots att jag är ond x_x
HAIL VOLDEMORT!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F26a33f1fa7e0716925d3ab75037f4105%2Ftumblr_pwownpSxMz1qeha15o2_250.gifv https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F927c84ab000498a09ed8c5c9547c49fc%2F201698b7bdf4af1f-99%2Fs400x600%2F57008a1793357efdd00509f8e9c234eeecaf7281.jpg

9 aug, 2012 11:45

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > Lägg av med Slytherin-mobbningen!

Du får inte svara på den här tråden.