The Filllegames [mugglisgame]
Forum > Fanfiction > The Filllegames [mugglisgame]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
saganda
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av saganda: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av saganda: Kan jag få vara handledare? För distrikt 6? U bastard.. Det ville ju jag vara.. Men handledare för distrikt 10 om jag kan! But I belong in district 6! ME TO!!! Du är seriöst den enda andra jag vet som [i]väljer[/] distrikt 6 föutom jag.. Jag vet! Har ingen aning om varför det är så impopulärt! Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 8 aug, 2012 21:59 |
|
MissWentz
Elev |
8 aug, 2012 22:01 |
|
saganda
Elev |
^Men det är ju mycket bättre då. I det distriktet kan det vara precis hursomhelst!
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 8 aug, 2012 22:05 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av saganda: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av saganda: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av saganda: Kan jag få vara handledare? För distrikt 6? U bastard.. Det ville ju jag vara.. Men handledare för distrikt 10 om jag kan! But I belong in district 6! ME TO!!! Du är seriöst den enda andra jag vet som [i]väljer[/] distrikt 6 föutom jag.. Jag vet! Har ingen aning om varför det är så impopulärt! Kan ju vara nå med uttalet.. ´Men det är ju bra, då är det större chans att vi får vårat Hej 8 aug, 2012 22:07 |
|
Goizan
Elev |
8 aug, 2012 22:09 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av saganda: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av saganda: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av saganda: Kan jag få vara handledare? För distrikt 6? U bastard.. Det ville ju jag vara.. Men handledare för distrikt 10 om jag kan! But I belong in district 6! ME TO!!! Du är seriöst den enda andra jag vet som [i]väljer[/] distrikt 6 föutom jag.. Jag vet! Har ingen aning om varför det är så impopulärt! Kan ju vara nå med uttalet.. ´Men det är ju bra, då är det större chans att vi får vårat Jag har tänkt på det med uttalet också! Men ja, det är bättre att gilla ett opopulärt distrikt än typ elvan, för den blir jämt upptagen. Eller något av karriäristdistrikten. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 8 aug, 2012 22:10 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av saganda: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av saganda: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av saganda: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av saganda: Kan jag få vara handledare? För distrikt 6? U bastard.. Det ville ju jag vara.. Men handledare för distrikt 10 om jag kan! But I belong in district 6! ME TO!!! Du är seriöst den enda andra jag vet som [i]väljer[/] distrikt 6 föutom jag.. Jag vet! Har ingen aning om varför det är så impopulärt! Kan ju vara nå med uttalet.. ´Men det är ju bra, då är det större chans att vi får vårat Jag har tänkt på det med uttalet också! Men ja, det är bättre att gilla ett opopulärt distrikt än typ elvan, för den blir jämt upptagen. Eller något av karriäristdistrikten. Ja Hej 8 aug, 2012 22:15 |
|
Goizan
Elev |
Fast tvåan är alltid bäst ♥
Fast annars gillar jag sjuan. [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
8 aug, 2012 22:16 |
|
MissWentz
Elev |
8 aug, 2012 22:18 |
|
Goizan
Elev |
8 aug, 2012 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen