VARFÖR tänkte ingen på detta? XD
Forum > Harry Potter > VARFÖR tänkte ingen på detta? XD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Julia.Potter
Elev |
Om det hade varit så hade det ju inte varit någon mening med filmerna/böckerna.
Hoj Hoj 9 aug, 2012 11:20 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Skrivet av Julia.Potter: Om det hade varit så hade det ju inte varit någon mening med filmerna/böckerna. Men det skulle varit ett finurligt slut
Förlåt för att jag suger.
9 aug, 2012 11:22 |
|
Julia.Potter
Elev |
Skrivet av Lea Lovegood: Skrivet av Julia.Potter: Om det hade varit så hade det ju inte varit någon mening med filmerna/böckerna. Men det skulle varit ett finurligt slut JA men då kunde de ha gjort så redan när Harry päron dog. Hoj Hoj 9 aug, 2012 11:26 |
|
Borttagen
|
Men, det fanns väl inga tidvändare om jag minns rätt.. De hade ju förstört dem, eller?
9 aug, 2012 11:33 |
|
Julia.Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men, det fanns väl inga tidvändare om jag minns rätt.. De hade ju förstört dem, eller? När? När Harrys päron dör eller i slutet av filmen? Hoj Hoj 9 aug, 2012 11:35 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men, det fanns väl inga tidvändare om jag minns rätt.. De hade ju förstört dem, eller? Ja, men i början av parodin så tvingade ju Harry Hermione att behålla den
Förlåt för att jag suger.
9 aug, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lea Lovegood: Skrivet av Borttagen: Men, det fanns väl inga tidvändare om jag minns rätt.. De hade ju förstört dem, eller? Ja, men i början av parodin så tvingade ju Harry Hermione att behålla den Ja, just det! Gaa, vad glömsk jag är!! 9 aug, 2012 11:36 |
|
Julia.Potter
Elev |
Skrivet av Lea Lovegood: Skrivet av Borttagen: Men, det fanns väl inga tidvändare om jag minns rätt.. De hade ju förstört dem, eller? Ja, men i början av parodin så tvingade ju Harry Hermione att behålla den Juste men ? skulle det inte vara lite trist om berättelsen faktiskt var så? Hoj Hoj 9 aug, 2012 11:37 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Skrivet av Julia.Potter: Skrivet av Lea Lovegood: Skrivet av Borttagen: Men, det fanns väl inga tidvändare om jag minns rätt.. De hade ju förstört dem, eller? Ja, men i början av parodin så tvingade ju Harry Hermione att behålla den Juste men ? skulle det inte vara lite trist om berättelsen faktiskt var så? Jo, men det skulle ha varit väldigt smart
Förlåt för att jag suger.
9 aug, 2012 11:37 |
|
Julia.Potter
Elev |
Skrivet av Lea Lovegood: Skrivet av Julia.Potter: Skrivet av Lea Lovegood: Skrivet av Borttagen: Men, det fanns väl inga tidvändare om jag minns rätt.. De hade ju förstört dem, eller? Ja, men i början av parodin så tvingade ju Harry Hermione att behålla den Juste men ? skulle det inte vara lite trist om berättelsen faktiskt var så? Jo, men det skulle ha varit väldigt smart JA det skulle det ju faktiskt Hoj Hoj 9 aug, 2012 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen