Den bästa?
Forum > Harry Potter > Den bästa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ReductoMaxima
Elev |
8 aug, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Typ Hemligheternas kammare och Dödsrelikerna: Del 2
8 aug, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
jag tycker bäst om femman, vet inte varför
8 aug, 2012 16:23 |
|
Minihäst
Elev |
Halvblods prinsen tror jag då!
Den är mysig Och så älskar jag Bella!Trots att jag hatar henne för det hon har gjort!hon får en bra roll i filmen på något sätt därför älskar jag just denna filmen! another day, another slay 9 aug, 2012 10:38 |
|
Confringo
Elev |
9 aug, 2012 10:45 |
|
Julia.Potter
Elev |
Skrivet av inovember: Dödsrelikerna del 2 tycker jag bäst om just nu. Men har olika favoriter hela tiden. haha Ja men det är ju faktiskt så! man byter ju typ favorit hela tiden eftersom alla är så super bra! Hoj Hoj 9 aug, 2012 11:23 |
|
Coraal
Elev |
Jag älskar ALLA Harry Potter filmerna ♥
9 aug, 2012 11:42 |
|
Julia.Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet inte. Nae det är svårt. Hoj Hoj 9 aug, 2012 12:01 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag gillar de vises sten mest. Där dras man med i en helt annan värld än den vi känner. Det är magiskt. I de senare filmerna känner man redan till så mycket av HP världen (ex. att bilder rör på sig, att trapporna flyttar sig, att det finns märkliga varelser med till exempel för många huvuden osv) att filmmakarna lägger fokus vid strider och känslor. Det tycker jag är lite tråkigt i längden.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 9 aug, 2012 12:13 |
|
Julia.Potter
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: Jag gillar de vises sten mest. Där dras man med i en helt annan värld än den vi känner. Det är magiskt. I de senare filmerna känner man redan till så mycket av HP världen (ex. att bilder rör på sig, att trapporna flyttar sig, att det finns märkliga varelser med till exempel för många huvuden osv) att filmmakarna lägger fokus vid strider och känslor. Det tycker jag är lite tråkigt i längden. Bästa svaret hittills! Hoj Hoj 9 aug, 2012 12:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen