Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den bästa?

Forum > Harry Potter > Den bästa?

1 2 3 4
Användare Inlägg
ReductoMaxima
Elev

Avatar


Jag tycker att Halv blods prinsen och dödsrelikerna del 1 och 2 är best

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F6e1x1l.gif

8 aug, 2012 15:58

Borttagen

Avatar


Typ Hemligheternas kammare och Dödsrelikerna: Del 2

8 aug, 2012 16:21

Borttagen

Avatar


jag tycker bäst om femman, vet inte varför

8 aug, 2012 16:23

Minihäst
Elev

Avatar


Halvblods prinsen tror jag då!
Den är mysig Och så älskar jag Bella!Trots att jag hatar henne för det hon har gjort!hon får en bra roll i filmen på något sätt därför älskar jag just denna filmen!

another day, another slay

9 aug, 2012 10:38

Confringo
Elev

Avatar


PoA och DH

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9f607wPNM1ra6roho4_250.gif Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22814

9 aug, 2012 10:45

Julia.Potter
Elev

Avatar


Skrivet av inovember:
Dödsrelikerna del 2 tycker jag bäst om just nu. Men har olika favoriter hela tiden. haha


Ja men det är ju faktiskt så! man byter ju typ favorit hela tiden eftersom alla är så super bra!

Hoj Hoj

9 aug, 2012 11:23

Coraal
Elev

Avatar


Jag älskar ALLA Harry Potter filmerna ♥

9 aug, 2012 11:42

Julia.Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vet inte.


Nae det är svårt.

Hoj Hoj

9 aug, 2012 12:01

Sirius Orion Black
Elev

Avatar

+1


Jag gillar de vises sten mest. Där dras man med i en helt annan värld än den vi känner. Det är magiskt. I de senare filmerna känner man redan till så mycket av HP världen (ex. att bilder rör på sig, att trapporna flyttar sig, att det finns märkliga varelser med till exempel för många huvuden osv) att filmmakarna lägger fokus vid strider och känslor. Det tycker jag är lite tråkigt i längden.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

9 aug, 2012 12:13

Julia.Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Sirius Orion Black:
Jag gillar de vises sten mest. Där dras man med i en helt annan värld än den vi känner. Det är magiskt. I de senare filmerna känner man redan till så mycket av HP världen (ex. att bilder rör på sig, att trapporna flyttar sig, att det finns märkliga varelser med till exempel för många huvuden osv) att filmmakarna lägger fokus vid strider och känslor. Det tycker jag är lite tråkigt i längden.


Bästa svaret hittills!

Hoj Hoj

9 aug, 2012 12:15

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Den bästa?

Du får inte svara på den här tråden.