Vilken karaktär skulle du vilja vara?
Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lusianna
Elev |
ginny eller luna
Lusianna 9 aug, 2012 19:14 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Neville eller Draco. Fenrir greyback skulle också vara häftigt. Bland kvinnorna så skulle det vara Trewlawney eller McGonnagal. Men jag skulle inte vilja vara någon av dem för resten av mitt liv. En dag, Max en vecka räcker för mig.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 9 aug, 2012 19:17 |
|
Confringo
Elev |
9 aug, 2012 19:19 |
|
LolFeelings
Elev |
...Bellatrix skulle väl vara intressant?
Jag med mitt Bellatrix-craziness... men hon är en riktigt bra karaktär.
9 aug, 2012 20:16 |
|
Lea Lovegood
Elev |
9 aug, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
*bytte rubrik till en mer passande*
Jag skulle vilja vara Blaise 9 aug, 2012 21:32 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Vet inte kanske nån helt random.
Kanske Hermione eller Luna ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
9 aug, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Molly eller Mcgonagall
9 aug, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Hermione Granger
9 aug, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Draco Malfoy
12 aug, 2012 09:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen