Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mr Weasleys gröt

Forum > Mugglarportalen > Mr Weasleys gröt

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kan svaret, men inte vilken bok

14 aug, 2012 18:28

Borttagen

Avatar


Jag har en käääääänsla av att det är i 2:an. Det är INTE i ettan i alla fall (så är det säkert det bara för det xD)
Nämen, jag kan inte minnas det och jag har läst alla böcker nyligen förutom tvåan..
Läs tiden när Harry är i kråkboet i tvåan, det känns som att det ska vara där :3

14 aug, 2012 18:32

Freja
Elev

Avatar

+1


Är inte det i sexan när Harry kommer till Kråkboet på natten? Och så kommer Arthur hem och får gröt av Molly? Eller så är jag helt ute och cyklar..

Everything is Dramione and nothing hurts.

18 aug, 2012 14:33

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Är inte det i sexan när Harry kommer till Kråkboet på natten? Och så kommer Arthur hem och får gröt av Molly? Eller så är jag helt ute och cyklar..

Funderade också på det, men jag tror att det är soppa )

18 aug, 2012 14:40

Borttagen

Avatar


Guuuud vilken jobbig fråga

18 aug, 2012 14:43

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Freja:
Är inte det i sexan när Harry kommer till Kråkboet på natten? Och så kommer Arthur hem och får gröt av Molly? Eller så är jag helt ute och cyklar..

Funderade också på det, men jag tror att det är soppa )

Ouch...

Everything is Dramione and nothing hurts.

18 aug, 2012 15:41

Borttagen

Avatar

+1


Han äter väl sin gröt med munnen?

18 aug, 2012 18:13

LiquidLuck
Elev

Avatar


Haha, vilken fråga! Ingen aning om svaret, men får man fråga om vad svarsalternativen var?

;

18 aug, 2012 18:53

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av LiquidLuck:
Haha, vilken fråga! Ingen aning om svaret, men får man fråga om vad svarsalternativen var?

Alltså har för mig att det är typ "Kanel och socker" "med hela ansiktet" eller typ "massa sirap" XD

18 aug, 2012 19:42

LiquidLuck
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av LiquidLuck:
Haha, vilken fråga! Ingen aning om svaret, men får man fråga om vad svarsalternativen var?

Alltså har för mig att det är typ "Kanel och socker" "med hela ansiktet" eller typ "massa sirap" XD
Hahah, okej ^^

;

18 aug, 2012 20:06

1 2 3 4

Forum > Mugglarportalen > Mr Weasleys gröt

Du får inte svara på den här tråden.