En liten flummig berättelse om Ylil och lite andra konstiga saker som jag inte orkar skriva här ò.Ò
Forum > Fanfiction > En liten flummig berättelse om Ylil och lite andra konstiga saker som jag inte orkar skriva här ò.Ò
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kapitel 1
En mystisk hand i ryggen Det var en helt vanlig dag i landet-där-ingen-levde. Eller, så normalt det kan bli där. Godric Gryffindor och Salazar Slytherin var upptagna i en mycket svår svärdfajt. Eller, tandpetsfajt om man ska vara noga. Sirius lagade köttgryta. James pudrade näsan. Lily och Rowena satt och spelade shack (vilket var väldigt onödigt, eftersom Rowena vann hela tiden för hon var så lite för mycket smart, fast Lily hävdade att hon fuskade, evist åsnig som hon var). ’‘FUSK’’ skrek Lily när Rowena vann för nittioälfte gången. Hon skrek så högt så att James tappade pudret i golvet och och den smällen lät så högt att Sirius tappade köttgrytan. ’‘AJJ MIIN TÅÅÅÅ’’ ropade Sirius och spräckte John Lennons trumhinna (ja, han var där). Precis då gick Godrics tandpetare sönder. Han fick panik och sprang omkring i en cirkel tills han blev trött och tuppade av. Då kastade Salazar sin tandpetare mot James och det träffade i fingret och det kom BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD. Oh my god. James började gråta och slutade inte för än Lily hade följt med honom till den guldiga toaletten för att ta på ett rosa Catwoman plåster. ’‘Var är Lilllllllie? Och var är Hälga?’’ frågar Rowena när James kommer tillbaka med fingret högt upp i luften. ’‘Hon skulle gå på toa. Hälga är och hälsar på Hälge i skogen’’. ’‘Jaha’’ säger Rowena och börjar läsa i sin 28397742832023326536273672672 sidors bok. Då hörs ett gitarrsolo i bakrunden. ’‘Ylil its häre yayayayayay!’’ skriker Ylil (aka Lily) och ställer sig på den gröna stolen. ’‘INTE MIN GRÖNA STOL’’ skriker Sirius och tar tag i Ylil (aka Lily). Samtidigt tar någon tag i Sirius nacke. Det blev ett kort kapitel, men jag ville inte att ni skulle vänta. Skriv gärna vad som var bra och dåligt med kapitlet 5 aug, 2012 20:09 |
|
Lida
Elev |
Det var ett roligt kapitel
5 aug, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Tack ♥
5 aug, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
hahha vilket roligt kapitelXD hahha
5 aug, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Ska du börja skriva snart? Alltså nästa?? *Otålig*
5 aug, 2012 20:39 |
|
ginnyw123
Elev |
5 aug, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Tack
Jag skriver på dET andra kapitlet. 6 aug, 2012 10:39 |
|
Lida
Elev |
Jaaaaaaaaaaa
6 aug, 2012 10:40 |
|
Borttagen
|
Meeer
snälla 10 aug, 2012 23:48 |
|
Trezzan
Elev |
11 aug, 2012 06:35 |
Forum > Fanfiction > En liten flummig berättelse om Ylil och lite andra konstiga saker som jag inte orkar skriva här ò.Ò
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen