Det värsta som J.K. Rowling kunde ha gjort [SPOILERS]
Forum > Harry Potter > Det värsta som J.K. Rowling kunde ha gjort [SPOILERS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
5 aug, 2012 18:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Grejen är att det är en för orealistisk sak att ens tänka på för att det skall gå ihop så ja, jag har väldigt svårt att ens föreställa mig det hela hända
![]()
5 aug, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Neeeeej, när jag läste det så rös det till i hela kroppen. Seriöst, hogwarts och allt betyder allt för mig. Kände mig tom.. omgggggg
5 aug, 2012 18:40 |
|
madeleinegranger
Elev |
5 aug, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
Det skulle aldrig ha hänt. Det hade varit hemskt.
5 aug, 2012 18:44 |
|
MizzNina
Elev |
Alltså. Åh vad jag skrattade när jag läste det här.
Jag kan bara föreställa mig alla HP fans miner om hela serien hade slutat med att Harry blev en Revisor. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 5 aug, 2012 18:45 |
|
Evreka
Elev |
Det är sånt som en del folk som bara läste första boken, eller ingen bok alls, faktiskt trodde skulle vara slutet. Kanske inte hela den deprimerande texten, men att det skulle vara en dröm som Harry vaknade ur. Men, alltså, den här historien sitter ihop alldeles för bra för det, så det trodde jag aldrig på. Däremot håller jag med - det HADE varit det värsta tänkbara slutet.
Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 5 aug, 2012 18:48 |
|
Tonks_xD
Elev |
5 aug, 2012 18:51 |
|
Julle
Elev |
5 aug, 2012 19:09 |
|
PureSlytherin
Elev |
5 aug, 2012 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen