Egentligen är det synd om Rupert Grint
Forum > Harry Potter > Egentligen är det synd om Rupert Grint
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad menar du egentligen? Om du menar att det är orättvist mot Rupert att alla typ känner igen Emma och Daniel och inte honom? Kan faktiskt hålla med där, tycker faktiskt att Rupert spelade Ron bättre än Emma spelade Hermione. Tror dock inte att Rupert bryr sig så mycket, men man vet ju aldrig. Nej menar att om han är med i någon annan film så kommer han ändå alltid vara Ron för alla kommer säga Ron är med i den här filmen och things like that. 5 aug, 2012 11:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad menar du egentligen? Om du menar att det är orättvist mot Rupert att alla typ känner igen Emma och Daniel och inte honom? Kan faktiskt hålla med där, tycker faktiskt att Rupert spelade Ron bättre än Emma spelade Hermione. Tror dock inte att Rupert bryr sig så mycket, men man vet ju aldrig. Nej menar att om han är med i någon annan film så kommer han ändå alltid vara Ron för alla kommer säga Ron är med i den här filmen och things like that. Jahapp. =) Men så är det ju med alla skådespelare/skådespelerskor, det är inget man kan ändra på. c: 5 aug, 2012 11:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad menar du egentligen? Om du menar att det är orättvist mot Rupert att alla typ känner igen Emma och Daniel och inte honom? Kan faktiskt hålla med där, tycker faktiskt att Rupert spelade Ron bättre än Emma spelade Hermione. Tror dock inte att Rupert bryr sig så mycket, men man vet ju aldrig. Nej menar att om han är med i någon annan film så kommer han ändå alltid vara Ron för alla kommer säga Ron är med i den här filmen och things like that. Jahapp. =) Men så är det ju med alla skådespelare/skådespelerskor, det är inget man kan ändra på. c: Sant 5 aug, 2012 12:01 |
|
hyperion
Elev |
Fast om vi man är en tillräckligt bra skådespelare så kommer folk glömma bort, åtminstone för stunden som man ser filmen, vilka roller de blev kända för
Jag menar, när jag har kollat på andra Tom Felton filmer så har jag aldrig tänkt på honom som Draco över huvud taget då han spelat sina roller såpass väl att jag inte ens reflekterar över det. ![]()
5 aug, 2012 16:36 |
|
Coraal
Elev |
Men det borde ju vara ganska kul
6 aug, 2012 11:26 |
|
LauraE
Elev |
Skrivet av Storm Malfoy: Är väl synd om dom på det sättet att det dom har gjort sen dom var 9-11 är slut. Det enda dom har gjort är att spela sina roller i Harry Potter i tio år. Dom kanske har missat vad andra tonåringar får uppleva men dom har nog fått uppleva sjukt mer spännande och roligare saker än vad en "normal" tonåring fått. Ehm... De har spelat in andra filmer också. ^^ Och Emma jobbar som modell och är ansiktet utåt för något känt märke nu. Och de har själva sagt att de inte har missat så mycket, Daniel har sagt att han är tacksam över att han fick börja spela in Harry Potter-filmerna, för han hade det jobbigt i skolan och det betydde att han fick komma därifrån.
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
6 aug, 2012 11:38 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
med alla
6 aug, 2012 15:56 |
|
inovember
Elev |
6 aug, 2012 22:36 |
|
Consectetuer
Elev |
De gick ju till "the audition" (eller vad det nu heter, har glömt xD) frivilligt, väl? Och de skulle ju inte varit med i filmen om de inte ville, och jag tror inte de ångrar det heller
6 aug, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Jag tror inte att jag håller med.
7 aug, 2012 09:17 |
Forum > Harry Potter > Egentligen är det synd om Rupert Grint
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen