drakhotell
Forum > Mugglarportalen > drakhotell
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha! Det borde man ha!
6 aug, 2012 19:46 |
|
Måntass
Elev |
6 aug, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Det skulle vara jättebra
8 aug, 2012 09:44 |
|
Hannahamanda
Elev |
åh vilken bra ide för jag åker till london nu o vill verkligen ha kvar mina fina drakar !!
8 aug, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: tack! det ska jag göra! jo, jag har ugglat Li och inte fått nåt svar och inget har hänt under de dagar som gått. det kanske hjälper om ni som också tycker det ugglar henne själva! många har mer makt än en. 8 aug, 2012 19:21 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Eller så borde man kunna lämna bort ansvaret till en annan mugglis, så att denna är typ drakvakt
Men det där med Drakhotell är en superidé! Min drake dog över jullovet
Förlåt för att jag suger.
8 aug, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lea Lovegood: Eller så borde man kunna lämna bort ansvaret till en annan mugglis, så att denna är typ drakvakt Men det där med Drakhotell är en superidé! Min drake dog över jullovet ja, du har rätt! men man ger ju sitt lösenord till nån annan om den ska kunna vakta och mata,va? och t.ex. jag, som blev med här på mugglis under sommarn och inte haft så mycket kontakt med mina vänner. därför har jag inte kunnat tipsa de om mugglis. och så ska man ju inte lämna ut sitt lösenord... 8 aug, 2012 20:11
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 2 kl. 11:33
|
|
Lea Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lea Lovegood: Eller så borde man kunna lämna bort ansvaret till en annan mugglis, så att denna är typ drakvakt Men det där med Drakhotell är en superidé! Min drake dog över jullovet ja, du har rätt! men man ger ju sitt lösenord till nån annan om den ska kunna vakta och mata,va? och t.ex. jag, som blev med här på mugglis under sommarn och inte haft så mycket kontakt med mina vänner. därför har jag inte kunnat tipsa de om mugglis. men det skulle nog funka för de flesta i alla fall! Ja men typ så. Eller att man inte behövde ge ut sitt lösenord på nått sätt
Förlåt för att jag suger.
8 aug, 2012 20:14 |
|
Goizan
Elev |
Den här ideén var super bra. Jag var så orolig när jag var i London att de skulle dör. Fast de klarade sig båda två *phuw*
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
8 aug, 2012 20:19 |
|
Li
Biträdande rektor |
Alltså det är jättekul att ni ger förslag men det ni måste ha i åtanke är att funktioner tar VECKOR oftast månader att utveckla och inget man bara "fixar över en dag". Erfa programmerar och jobbar hårt med Mugglis och just nu ligger allt på is i och med att vår prio 1 är att se till att Mugglis inte blir överbelastat, inte att lägga till nya funktioner. Vi kan och kommer heller inte fixa allt folk ger förslag till, det fungerar tyvärr inte så
without something there is no nothing 8 aug, 2012 20:20 |
Forum > Mugglarportalen > drakhotell
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen