ÅÅÅÅÅÅHH! JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD!!!!!
Forum > Mugglarportalen > ÅÅÅÅÅÅHH! JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD!!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Det är inte världens undergång och man kan alltid trycka på lapparna under för att läsa dem så ja, det är bara att göra det eller vänta tills den försvinner!!!
![]()
4 aug, 2012 23:08 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag håller nog med om att du överreagerar lite, men det skulle ju kanske vara en idé att föreslå att lappar som har suttit en viss tid alltid tas bort. Då kanske tavlan inte blir så överfull. Typ alla lappar som har suttit 36 timmar går automatiskt bort, eller att hela tavlan "rensas" var annan dag. Om duBigsnowman eller någon annan tycker att det är väldigt viktigt att man har chansen att se era lappar så kan ni ju föreslå det hos staff.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 4 aug, 2012 23:34 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Bigsnowman: Någon/några har täckt över min lapp (HELA!!!) Så jag måste vänta flera dagar tills den försvinner automatiskt eller tills idioten/idioterna tar bort sin korkade lapp!!!!!!! Gilla om ni också hatar när sånt här korkat händer! Förstår om du blir irriterad - men jag tror ingen har gjort det för att vara "elak". Så håll gärna inne in aggression =) =) - just like themarauder 5 aug, 2012 01:03 |
|
Borttagen
|
alltså, allt det här berodde nog bara på vad han skrev. nåt viktigt, nåt roligt, nåt snällt eller vad det nu han skrev där.
5 aug, 2012 09:38 |
|
Borttagen
|
hej jag är rolig jag tycker du borde gå över till Enchanteds likes -> vidare till Sticknings tråden hon har fått en like för
5 aug, 2012 11:13 |
Forum > Mugglarportalen > ÅÅÅÅÅÅHH! JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD!!!!!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen