Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Varför Tänkte Jag Inte På Det?-Dramione

Forum > Fanfiction > Varför Tänkte Jag Inte På Det?-Dramione

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Hermia
Elev

Avatar


Grymt bra
Stackars lilla kille

Once a MADling, always a MADling

3 aug, 2012 13:07

Borttagen

Avatar


Bra

3 aug, 2012 17:14

Corriiz
Elev

Avatar


Draco's perspektiv:
Draco snurrar runt i den dära konstiga stolen. Den snurrar runt, och den går att höja och sänka. Han sitter på chefens kontor. Han har tydligen gjort något "Fel". Chefen är en tjej med svart lockigt hår och fräknar. Hon suckar när hon ser Draco.
"Draco Malfoy, du har hamnat här för du fått en liten kille att gråta." Sa hon och vred på en kopp.
"Han grät självmant" Sa Draco. Kvinnan log.
"Varför sa han då att du hotade honom?" Frågar hon och rynkar ena ögonbrynet. Draco frustar.
"Jag vet inte vad jag sa för fel. Han kasta en boll i magen på mig..." Sa han. Chefen som tydligen hette Leya vred på sig.
"I framtiden vill jag att du uppför dig, Draco" Sa hon.

Hermione's perspektiv:
Hermione tittade på bilden när hon Harry och Ron var lite mindre. Hermione drömde tillbaka till Hogwarts då dom var små. Hon undrade vad alla jobbade som. Hermione skulle hjälpa folk med deras uppförande och så. Hon skulle få ett nytt jobb sen. Hermione kom ihåg vilka lektioner hon brukade gå på. Hermione suckade. Hon mindes det värsta med Hogwarts. Slytherin. Dom var ju bara för jobbiga irriterande och dumma. Hermione mindes "Kungen över Slytherin" som han kallade sig själv. Han kallade Hermione smutskalle och allt.. Hermione ryckte på axlarna. Hon vek Ron's tröja. Han var inte hemma. Hermione hade tänkt laga lammbiff med potatis.

Skulle bli glad om flera läste denna ff

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FORhkK0Pbsfc0E%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F2c%2Fe9%2Fce%2F2ce9ce85559d42c8e4f10a31cfb06142.gif

10 aug, 2012 10:07

Borttagen

Avatar


jag läser helt klart!

10 aug, 2012 10:19

Ormtunga
Elev

Avatar


SUPERBRAIG jag bevakar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F36db2b885bbc0f7ec6f4521a028dcf56%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D5177460 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F291617428%2Foriginal.gif

10 aug, 2012 10:39

Borttagen

Avatar


Jag läser!

10 aug, 2012 13:14

accioaqua
Elev

Avatar


Bevakar!

10 aug, 2012 13:19

Freja
Elev

Avatar


Jag läser!

Everything is Dramione and nothing hurts.

10 aug, 2012 13:24

Hermia
Elev

Avatar


Jättebra

Once a MADling, always a MADling

10 aug, 2012 18:05

GinnyForever
Elev

Avatar


Kör på, den verkar bra!

29 aug, 2012 21:46

1 2 3 4 5

Forum > Fanfiction > Varför Tänkte Jag Inte På Det?-Dramione

Du får inte svara på den här tråden.