Elevhemspokalen
Forum > Mugglarportalen > Elevhemspokalen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bra ide, det tycker jag också
4 aug, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
Vill så sjukt gärna att det här ska funka!
4 aug, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
alltså, det skulle väl kännas kul om man vann den, men jag måste ändå säga emot. på Hogwarts får de inte det, och var annars skulle man vinna en elevhemspokal? jag tycker egentligen det är dåligt. vad skulle det vara bra för? men nåt man skulle kunna få mer, som att få köra frågesporten flera gånger per dag, eller att köpa mer chokladgrodor eller nåt. det skulle nog vara lagom.
5 aug, 2012 09:42 |
|
Julle
Elev |
Det låter som en superbra idé. Och kanske en lista på saker som kan ge chans till att få elevhemspoäng. Typ, frågesporten, ett bra inlägg osv. En lite, där det tydligt står (i början förslagsvis);
"Detta är saker som ger dig en CHANS att få poäng till ditt elvehem" Eller något. Och att få en belöning, kanske lite galleoner eller kanske ett paket med 5 slumpmässiga chokladgrodekort eller så, eller kanske en pokal med månadens namn+året som man kan ha på profilen. Och den är givetvis i elevhemmets färg. Eller? Låter det som en smart idé? ![]()
5 aug, 2012 14:19 |
|
Borttagen
|
jag håller med för elevhemstävlingen känns bara onödig om man inte vinner nåt
17 aug, 2012 14:26 |
|
Tonks_xD
Elev |
Annars kan man ju få lite försprång i nästa omgång, typ att man ligger 5 poäng före alla andra i början eller nåt. Jag vet inte.
![]()
17 aug, 2012 14:31 |
|
celina
Elev |
17 aug, 2012 14:46 |
|
Lunah~
Elev |
17 aug, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
Hoppas det går!
19 aug, 2012 14:19 |
|
Spiderpig
Elev |
Håller med
~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 19 aug, 2012 14:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen