Vilket ämne vill du bli lärare i?
Forum > Harry Potter > Vilket ämne vill du bli lärare i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Patronus!
Elev |
Försvar mot svartkonster. :-) Alltså om jag skulle va lärare....
Annars antagligen auror. Fast då skulle ja vilja ha en bra trolldomsminister som faktiskt kan tänka sig att onda saker är i görningen och inte som Fudge.:-) Helst Dumbledore som boss över mig:-D 31 jul, 2012 16:45 |
|
Jessica Tonks
Elev |
31 jul, 2012 17:23 |
|
Mikaela120
Elev |
Trollformellära! På andra plats kommer förvandlingskonst.
31 jul, 2012 17:38 |
|
Magda
Elev |
31 jul, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
Trolldryckskonst
31 jul, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Försvar mot svart konster, Trollformellära ellerförvandlings konst
31 jul, 2012 19:11 |
|
ginnyw123
Elev |
31 jul, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Skötsel och vård av magiska djur eller Trolldryckskonst
31 jul, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
Försvar mot svartkonster
31 jul, 2012 19:42 |
|
LauraTree
Elev |
Trollkonsthistoria eller astronomi
31 jul, 2012 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen