Vad ska man lägga magipoäng på?
Forum > Mugglarportalen > Vad ska man lägga magipoäng på?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
1 aug, 2012 15:22 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag brukar försöka ta på så många olika grejer som möjligt i alla fall. Jag vet inte om det är det som är smartast, men jag inbillar mig att det inte är så bra om man bara struntar i någon av kategorierna.
1 aug, 2012 17:30 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag brukar lägga exp på magisk kraft, trollformeluttal och trollstavsrörelse. Lite olika från gång till gång. Ibland lägger jag också på HP, men det är rätt sällan.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 3 aug, 2012 15:21 |
|
Deathless
Elev |
Jag har oftast lagt poäng på HP och magisk kraft och turats om med trollformeluttal och röreslse vilket var lite sissådär osmart. ^^) Men lade nu alla tre poäng på uttal och fick två nya formel så nu känns det inte lika dumt gjort längre då det enda jag behöver fylla på nu är trollstavsrörelse eftersom jag redan har rätt så lagom med HP och magisk kraft.
3 aug, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
Den här tråden har hjälpt mig mycket nu
3 aug, 2012 16:52 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Jag har börjat lägga på HP och sen kraft-saken, som jag inte kommer ihåg vad den heter XD
Förlåt för att jag suger.
11 aug, 2012 17:51 |
Forum > Mugglarportalen > Vad ska man lägga magipoäng på?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen