Lord Voldemort och datorn
Forum
> Harry Potter
> Lord Voldemort och datorn
Hermione :D
Elev
|
HAHA BÄST XD
Men Voldemort får ju tänka lite, det kan vara aningen svårt att förbanna någon via internet... 
13 nov, 2012 09:39
|
|
Borttagen
|
Haha, skratta ihjäl mig ^^
Nu har jag också pratat med datorn så här blev det:
Spoiler: Tryck här för att visa!Datorn: Hej! Välkommen hit!
Du: Hej.
Datorn: Vad har du gjort i dag?
Du: Dödat mugglare.
Datorn: Det har jag också.
Du: nej, du är en dum smutskalle
Datorn: Du också.
Du: NEJ, Jag är lord voldemort
Datorn: Det är jag också.
Du: NEJ, ska jag döda dig?
Datorn: Nej.
Du: Det bestämmer jag.
Datorn: Jaha.
Du: Exakt
Datorn: Vad gillar du att göra?
Du: Döda mugglare, och Harry Potter!
Datorn: Varför ?
Du: därför
Datorn: Tycker du att jag är korkad?
Du: Ja
Datorn: Okej. Jag tycker att du är jättesmart.
Du: Bra, för det är jag
Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!
Du: Vad
Datorn: Inget.
Du: Du är tråkig, CRUCIO
Datorn: Jaha.
Du: CRUCIO
Datorn: Sluta!
Du: Nej.
Datorn: Jaha.
Du: CRUCIO
Datorn: Sluta!
Du: NEJ
Datorn: Nähä.
Du: CRUCIO
Datorn: Sluta!
Du: MEN NEJ! CRUCIO
Datorn: Sluta!
Du: AVADA KEDAVRA!
Sen svarade inte datorn mer.......
13 nov, 2012 20:58
|
Du får inte svara på den här tråden.