Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lord Voldemort och datorn

Forum > Harry Potter > Lord Voldemort och datorn

1 2
Användare Inlägg
Hermione :D
Elev

Avatar


HAHA BÄST XD
Men Voldemort får ju tänka lite, det kan vara aningen svårt att förbanna någon via internet...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.freegifs.de%2Fglitter-text%2Fholdz002%2Fz500a72456bdf7.gif

13 nov, 2012 09:39

Borttagen

Avatar


Haha, skratta ihjäl mig ^^

Nu har jag också pratat med datorn så här blev det:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Datorn: Hej! Välkommen hit!

Du: Hej.

Datorn: Vad har du gjort i dag?

Du: Dödat mugglare.

Datorn: Det har jag också.

Du: nej, du är en dum smutskalle

Datorn: Du också.

Du: NEJ, Jag är lord voldemort

Datorn: Det är jag också.

Du: NEJ, ska jag döda dig?

Datorn: Nej.

Du: Det bestämmer jag.

Datorn: Jaha.

Du: Exakt

Datorn: Vad gillar du att göra?

Du: Döda mugglare, och Harry Potter!

Datorn: Varför ?

Du: därför

Datorn: Tycker du att jag är korkad?

Du: Ja

Datorn: Okej. Jag tycker att du är jättesmart.

Du: Bra, för det är jag

Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!

Du: Vad

Datorn: Inget.

Du: Du är tråkig, CRUCIO

Datorn: Jaha.

Du: CRUCIO

Datorn: Sluta!

Du: Nej.

Datorn: Jaha.

Du: CRUCIO

Datorn: Sluta!

Du: NEJ

Datorn: Nähä.

Du: CRUCIO

Datorn: Sluta!

Du: MEN NEJ! CRUCIO

Datorn: Sluta!

Du: AVADA KEDAVRA!

Sen svarade inte datorn mer.......

13 nov, 2012 20:58

1 2

Forum > Harry Potter > Lord Voldemort och datorn

Du får inte svara på den här tråden.