The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Spelare i distrikt 2!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 30 jul, 2012 21:28 |
|
AlexZz
Elev |
30 jul, 2012 21:30 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av AlexZz: Yeaaahh... Sure. Jag är oskyldig!! jag lovar!! Hej 30 jul, 2012 21:30 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av AlexZz: Yeaaahh... Sure. Jag är oskyldig!! jag lovar!! Jag har inte sagt något annat. :3 . .
30 jul, 2012 21:30 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av AlexZz: Yeaaahh... Sure. Jag är oskyldig!! jag lovar!! Jag har inte sagt något annat. :3 Bra! Hej 30 jul, 2012 21:31 |
|
Victoire Weasly
Elev |
30 jul, 2012 21:31 |
|
LolFeelings
Elev |
30 jul, 2012 21:33 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Hur fungerar det? "Jag ger mitt distrikt 1000 poäng för att h-n gick på gräset awesome" eller vad? Om jag har förstått rätt så är det sponsorerna som ger ut Xantal poäng Hej 30 jul, 2012 21:34 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Hur fungerar det? "Jag ger mitt distrikt 1000 poäng för att h-n gick på gräset awesome" eller vad? Vaaa??? Nää, varje sponsor har 10 poäng per dag som den får dela ut ju. ~MY TUMBLR~ 30 jul, 2012 21:34 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Distrikt 11 som spelare?
30 jul, 2012 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen