weasley vassa varor.
Forum > Mugglarportalen > weasley vassa varor.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det skulle vara kul om det fanns i Trollkarlstaden
30 jul, 2012 21:54 |
|
Regulus
Elev |
Vad skulle man använda skämtartiklarna tilll då, tänker du?
Det blir ju inte kul om man bara har dem på profilen! Man kanske skulle kunna skämta med andra mugglisar!
30 jul, 2012 21:56 |
|
Ginny!!!!
Elev |
30 jul, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Regulus: Vad skulle man använda skämtartiklarna tilll då, tänker du? Det blir ju inte kul om man bara har dem på profilen! Man kanske skulle kunna skämta med andra mugglisar! Ja det vore ju roligt! 30 jul, 2012 22:01 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mmm det skulle ju vara kul med något nytt i staden.
Weaslys Vassa Varor var en bra idé! Man skulle kanske kunna gå till Diagongränden och handla böcker där tex. olika skolböcker. Sedan skulle det vara kul om man kunde läsa dom! Fast man skulle också kunna ha böckerna i biblioteket! Halvblodsprinsens bok skulle vara kul!!!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
30 jul, 2012 23:21 |
|
Oskan
Elev |
Erfa har lite olika projekt för sig, tror inte detta är ett jätteprioriterat, men hade varit kul som sagt =)
"May the force be equal to mass times acceleration" 30 jul, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Bra ide där
31 jul, 2012 10:26 |
|
Flismos
Elev |
Weasleys vassa varor eller Zonkos, något med skämt iallafall
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 31 jul, 2012 19:44 |
|
Ponnylover
Elev |
31 jul, 2012 19:52 |
|
Lills
Elev |
1 aug, 2012 19:18 |
Forum > Mugglarportalen > weasley vassa varor.
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen