Musik i presentation?
Forum > Mugglarportalen > Musik i presentation?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
det skulle nog vara lite dåligt... i alla fall med ljud. tänk dig att du går in på din väns profil eller nåt, och plötsligt ploppar det upp hög musik. fast, i och för sig så som några har sagt: att välja om man vill eller inte, tillexempel på inställningar; Musik: AV PÅ
5 aug, 2012 09:49 |
|
Borttagen
|
Låter bra, så länge det inte är typ 10 låtar som spelas upp direkt på profilen... det räcker med en isåfall då kan man ju alltid byta låt.. ja eller skaffa en musikspelare då man lägger till låtar som man gillar
17 aug, 2012 19:02 |
|
aggsih
Elev |
Woord, skulle va grymt
Dock så stör ju sig vissa på sånt som auto startar.. :c You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 17 aug, 2012 21:27 |
Forum > Mugglarportalen > Musik i presentation?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen