Bågskytte?
Forum > Off Topic > Bågskytte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag brukar använda det på lajven jag är på jag tycker att det är super kul och är ganska kul med c:enligt mina vänner skjuter jag bra
29 jul, 2012 14:43 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Jag ska börja på bågskytte nu!
Norrköpings bågskytteklubb NBK (tror jag den heter XD ) Någon annan som skjuter där?
Förlåt för att jag suger.
8 aug, 2012 14:10 |
|
Borttagen
|
Jag och en kompis har precis beställt en recurvebåge från Tvivida, den borde komma nästa vecka. Oh my Rowling är så exalterad x) Min erfarenhet av bågskytte sträcker sig dock till en barnbåge i plast jag provade när jag var typ nio och fantasyfilmer och böcker
5 jan, 2013 17:46 |
|
Tony The Joker
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag och en kompis har precis beställt en recurvebåge från Tvivida, den borde komma nästa vecka. Oh my Rowling är så exalterad x) Min erfarenhet av bågskytte sträcker sig dock till en barnbåge i plast jag provade när jag var typ nio och fantasyfilmer och böcker Vad gick eran recurv på där ifrån och vilket märke? Själv fick jag en i julklapp från Bågarochpilar, en riktigt fin Hoyt Tränar Måndagar och Onsdagar i Grannkommun ^^ä Både roligt och bra "terapi" på samma gång Razmus T Möller 12 jan, 2013 22:58 |
|
Hermione :D
Elev |
Jag har skjutit med pilbåge två gånger, och sista gången lyckades jag få pilen att fastna i väggen bakom måltavlan. STOLT xD
12 jan, 2013 23:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tony The Joker: Skrivet av Borttagen: Jag och en kompis har precis beställt en recurvebåge från Tvivida, den borde komma nästa vecka. Oh my Rowling är så exalterad x) Min erfarenhet av bågskytte sträcker sig dock till en barnbåge i plast jag provade när jag var typ nio och fantasyfilmer och böcker Vad gick eran recurv på där ifrån och vilket märke? Själv fick jag en i julklapp från Bågarochpilar, en riktigt fin Hoyt Tränar Måndagar och Onsdagar i Grannkommun ^^ä Både roligt och bra "terapi" på samma gång De gör bågarna själva och de är helt i trä, så det är inget "märke" så. Jag tycker ändå priset var väldigt bra med tanke på vilket hantverk det är. Själva bågen gick på 900, med frakt, 10 pilar och koger blev det 1575. Den befinner sig just nu i Kalmar enligt bussgods så den har inte kommit så långt x) Hoppas den kommer nån gång nästa vecka! Här är Tvividas hemsida förresten: x 13 jan, 2013 12:23 |
|
Tuggrus
Elev |
Vill börjaaaah, har liksom bussavstånd och allt och gosh.. men måste fråga mamma först
MUMS! 13 jan, 2013 13:17 |
|
PureSlytherin
Elev |
13 jan, 2013 19:04 |
|
Naru
Elev |
Har skjutit pilbåge hela mitt liv, och det kan jag rekommendera för det är väldigt roligt! Men man måste ha starka nerver och lite tålamod till det
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable must be the truth." "The strong one doesn't win.The one that win is strong" 13 jan, 2013 20:47 |
|
Tony The Joker
Elev |
Rimfrostokey, då var det rätt billigt där. Köpte ni ingen tab och armskydd då?
Razmus T Möller 13 jan, 2013 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen