Köpa fler chokladgrodor samtidigt
Forum > Mugglarportalen > Köpa fler chokladgrodor samtidigt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Hej, har bara en idé som jag kom på nu för att jag är lat. Kan man inte bara ha som alternativ att köpa 3 chokladgrodor samtidigt istället för att gå tillbaka och klicka igen för att köpa nya? Puss Nej, de är för tunga för dig att bära hem om du tar tre samtidigt, duh. Har du aldrig klämt på mina muskler? Nej får aldrig ju : ( du säger att jag inte är värdig Det är för att jag inte vill göra din pojkvän upprörd 27 jul, 2012 23:13 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Hej, har bara en idé som jag kom på nu för att jag är lat. Kan man inte bara ha som alternativ att köpa 3 chokladgrodor samtidigt istället för att gå tillbaka och klicka igen för att köpa nya? Puss Nej, de är för tunga för dig att bära hem om du tar tre samtidigt, duh. Har du aldrig klämt på mina muskler? Nej får aldrig ju : ( du säger att jag inte är värdig Det är för att jag inte vill göra din pojkvän upprörd För att han också vill klämma på dina muskler? without something there is no nothing 27 jul, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Hej, har bara en idé som jag kom på nu för att jag är lat. Kan man inte bara ha som alternativ att köpa 3 chokladgrodor samtidigt istället för att gå tillbaka och klicka igen för att köpa nya? Puss Nej, de är för tunga för dig att bära hem om du tar tre samtidigt, duh. Har du aldrig klämt på mina muskler? Nej får aldrig ju : ( du säger att jag inte är värdig Det är för att jag inte vill göra din pojkvän upprörd För att han också vill klämma på dina muskler? Aaaaa precis. Erfa verkar vara den avundsjuka typen 27 jul, 2012 23:14 |
|
Borttagen
|
...och när man har köpt tre borde det stå typ.. "du orkar inte äta fler chokladgrodor idag" istället för "spara någon åt de andra" eller vad det står nu för det är så random och konstigt. Som att en handlare skulle bry sig om vem som köpte vad och inte bara vara intresserad av att sälja.
27 jul, 2012 23:18 |
|
Borttagen
|
Trollkarlsstadens butiksägare kanske inte är såna kapitalistiska svin som du är van vid!
27 jul, 2012 23:47 |
Forum > Mugglarportalen > Köpa fler chokladgrodor samtidigt
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen