Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En liten fråga!!

Forum > Mugglarportalen > En liten fråga!!

1 2
Användare Inlägg
Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Chokladkort:
Precis! Dricker den? Och finns det nån vits med att klappa den!? (Klart det finns den blir ju glad), men jag menar någon riktig poäng! Och kan den få drakungar??
Draken dricker inte vilket är en himla tur eftersom vi inte har något att erbjuda den.

Enligt vad erfarna (andra) Mugglisar har skrivit så mår draken bäst av daglig matning (2 ggr) och tre dagliga klappar. Ju äldre den blir ju känsligare blir den för att få mat och klappar dagligen.

Min drake är ungefär en månad och har just varit utan omvårdnad i 9 dagar. Jag var övertygad om att hon skulle svälta ihjäl medan jag var utomlands men till min glädje verkar hon frisk och kry. Gamla drakar kan inte vara utan mat och klappar så länge. Var gränsen går har jag ingen aning om, Dragonia är min första drakunge.

Jag tror inte heller att drakarna själva producerar ägg, de måste man nog köpa.

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

28 jul, 2012 23:22

mingo
Elev

Avatar


jag har ingen fråga

29 jul, 2012 09:02

1 2

Forum > Mugglarportalen > En liten fråga!!

Du får inte svara på den här tråden.