En liten fråga!!
Forum > Mugglarportalen > En liten fråga!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Chokladkort: Draken dricker inte vilket är en himla tur eftersom vi inte har något att erbjuda den. Precis! Dricker den? Och finns det nån vits med att klappa den!? (Klart det finns den blir ju glad), men jag menar någon riktig poäng! Och kan den få drakungar?? Enligt vad erfarna (andra) Mugglisar har skrivit så mår draken bäst av daglig matning (2 ggr) och tre dagliga klappar. Ju äldre den blir ju känsligare blir den för att få mat och klappar dagligen. Min drake är ungefär en månad och har just varit utan omvårdnad i 9 dagar. Jag var övertygad om att hon skulle svälta ihjäl medan jag var utomlands Jag tror inte heller att drakarna själva producerar ägg, de måste man nog köpa. Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 28 jul, 2012 23:22 |
|
mingo
Elev |
jag har ingen fråga
29 jul, 2012 09:02 |
Forum > Mugglarportalen > En liten fråga!!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen