Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Angående Christer Sjögren och Ginny Weasley och Ron Weasley skall visst ha BLIVIT AVSTÄNGDA och BLOCKERAD helt utan anledning på grund av att DRACO MALFOY och VOLDEMORT skall visst ha hackat sig på Mugglar Portalen, och gjort dessa dumheterna?

Forum > Mugglarportalen > Angående Christer Sjögren och Ginny Weasley och Ron Weasley skall visst ha BLIVIT AVSTÄNGDA och BLOCKERAD helt utan anledning på grund av att DRACO MALFOY och VOLDEMORT skall visst ha hackat sig på Mugglar Portalen, och gjort dessa dumheterna?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av LupinMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LupinMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LupinMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LupinMarauder:
Okej, till att börja med så är det där dina användare (fast jag vet inte om den där "Voldemort" är det, men ändå!)

Kan du inte förstå att man fattar att det är dina användare, eftersom de skriver på samma sätt och har liknande användarnamn, och det är tyvärr förbjudet att ha det!

Och så är det självklart inte möjligt att de blivit utestängda från det här forumet, det är du som väljer att inte skriva med användarna i detta forum.

Neka inte till det du skrev det ju i ett PM till mig


Jo jag förstår precis vad du menar nu då.
Mm, visst


Men kan inte Christer Sjögren och Ron Weasley och Ginniy Weasley har kanske BLIVIT blockerad av två andra Användare nu då.

Kan detta stämma nu då???
Knappast, eftersom en (eller båda) användarna är dina, så är du i sådana fall väldigt korkad som gör så med dina egna användare


Jag har dock inte skapat användarna Christer Sjögren och Ron Weasley och Ginny Weasley utan jag har bara detta Kontot.

Så nu är det du som har åkt på ett GANSKA SÅ KRAFTIGT MISSFÖRSTÅND nu då.

Kan detta stämma nu då????
Nepp, i sådana fall har du 3-4 tvillingar, som skriver på exakt samma sätt, och har liknande användarnamn

Prefekt, lås tråden


Jo detta tror jag visst det du att har åkt på ett ganska så KRAFTIGT MISSFÖRSTÅND nu då

26 jul, 2012 10:33

Borttagen

Avatar

+4


Om någon användare blivit avstängd från mugglarportalen är det för att de betett sig dåligt, och isåfall sköts detta av staff, och inte av någon du nämnt i ditt första inlägg.
Låser tråden.

26 jul, 2012 10:34

1 2

Forum > Mugglarportalen > Angående Christer Sjögren och Ginny Weasley och Ron Weasley skall visst ha BLIVIT AVSTÄNGDA och BLOCKERAD helt utan anledning på grund av att DRACO MALFOY och VOLDEMORT skall visst ha hackat sig på Mugglar Portalen, och gjort dessa dumheterna?

Du får inte svara på den här tråden.