Angående Christer Sjögren och Ginny Weasley och Ron Weasley skall visst ha BLIVIT AVSTÄNGDA och BLOCKERAD helt utan anledning på grund av att DRACO MALFOY och VOLDEMORT skall visst ha hackat sig på Mugglar Portalen, och gjort dessa dumheterna?
Forum > Mugglarportalen > Angående Christer Sjögren och Ginny Weasley och Ron Weasley skall visst ha BLIVIT AVSTÄNGDA och BLOCKERAD helt utan anledning på grund av att DRACO MALFOY och VOLDEMORT skall visst ha hackat sig på Mugglar Portalen, och gjort dessa dumheterna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LupinMarauder: Skrivet av Borttagen: Nepp, i sådana fall har du 3-4 tvillingar, som skriver på exakt samma sätt, och har liknande användarnamn Skrivet av LupinMarauder: Skrivet av Borttagen: Knappast, eftersom en (eller båda) användarna är dina, så är du i sådana fall väldigt korkad som gör så med dina egna användare Skrivet av LupinMarauder: Skrivet av Borttagen: Mm, visst Skrivet av LupinMarauder: Okej, till att börja med så är det där dina användare (fast jag vet inte om den där "Voldemort" är det, men ändå!) Kan du inte förstå att man fattar att det är dina användare, eftersom de skriver på samma sätt och har liknande användarnamn, och det är tyvärr förbjudet att ha det! Och så är det självklart inte möjligt att de blivit utestängda från det här forumet, det är du som väljer att inte skriva med användarna i detta forum. Neka inte till det du skrev det ju i ett PM till mig Jo jag förstår precis vad du menar nu då. Men kan inte Christer Sjögren och Ron Weasley och Ginniy Weasley har kanske BLIVIT blockerad av två andra Användare nu då. Kan detta stämma nu då??? Jag har dock inte skapat användarna Christer Sjögren och Ron Weasley och Ginny Weasley utan jag har bara detta Kontot. Så nu är det du som har åkt på ett GANSKA SÅ KRAFTIGT MISSFÖRSTÅND nu då. Kan detta stämma nu då???? Prefekt, lås tråden Jo detta tror jag visst det du att har åkt på ett ganska så KRAFTIGT MISSFÖRSTÅND nu då 26 jul, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Om någon användare blivit avstängd från mugglarportalen är det för att de betett sig dåligt, och isåfall sköts detta av staff, och inte av någon du nämnt i ditt första inlägg.
Låser tråden. 26 jul, 2012 10:34 |
Forum > Mugglarportalen > Angående Christer Sjögren och Ginny Weasley och Ron Weasley skall visst ha BLIVIT AVSTÄNGDA och BLOCKERAD helt utan anledning på grund av att DRACO MALFOY och VOLDEMORT skall visst ha hackat sig på Mugglar Portalen, och gjort dessa dumheterna?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen