Karaktärerna...?
Forum > Harry Potter > Karaktärerna...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
emmasagman
Elev |
ron weasley
sirius black remus lupin luna lovegood fred&george och självklart hagrid hogwarts it's my home 6 okt, 2012 18:20 |
|
Zmaragd
Elev |
6 okt, 2012 18:29 |
|
Anch0r
Elev |
6 okt, 2012 18:50 |
|
JosefinFini
Elev |
6 okt, 2012 18:59 |
|
Miss_A
Elev |
17 okt, 2012 20:49 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Omöjligt att säga rakt ut
Imagination and dreaming is my life 17 okt, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
Jag gillar så många att jag inte orkar räkna upp alla. det jag gillar med dom är deras sätt att vara just dom och ingen annan. Luna tex hon VÅGAR vara sig själv och bryr sig inte om elaka kommentearer.
17 okt, 2012 21:15 |
|
Wolfsbane
Elev |
17 okt, 2012 21:15 |
|
PureSlytherin
Elev |
18 okt, 2012 09:39 |
|
Borttagen
|
Jag gillart alla men framför allt:
Hermione, Fred, Geroge, Sirius, Ginny, Luna, Harry, Ron och Neville 18 okt, 2012 09:48 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen