Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hufflepuff! Jag visste hur man skulle bli Hufflepuffare
24 jul, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Slytherin all the way, så jag är väldigt nöjd.
24 jul, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
gryffindore
24 jul, 2012 20:49 |
|
Sara.Potter
Elev |
Gryffindor
“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ ![]() ![]()
24 jul, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Jag ville Första vara i hufflepuff, men jag gillar racenclaw. Fast själv tycker jag inte att jag passar i det.
24 jul, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
1. Hufflepuff
2.Griffyndor 3.Rawenclaw 4.Slytherin Spoiler: Tryck här för att visa! 24 jul, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag har älskat både gryffindor och slytherin så något av dom ville jag ju vara i. Jag känner mig också som en blandning mellan dom två elevhemmen
24 jul, 2012 21:05 |
|
LauraE
Elev |
Jag ville vara med i Ravenclaw, men sen så hamnade jag i Slytherin på ALLA test jag gjorde. x) Och det på Pottermore blev avgörande, jag är en Slytherinare. Och det passar in på mig, för jag är smart. Det vet jag, men jag är slug och äregirig.
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
24 jul, 2012 21:10 |
|
Lurad
Elev |
Hufflepuff eller Ravenclaw, men nu vet jag att jag inte skulle passa så bra i Ravenclaw så jag är glad att jag kom i Hufflepuff♥
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 24 jul, 2012 21:25 |
|
J-star Black
Elev |
Jag ville hamna i Gryffindor eller Slytherin. Jag blev Gryffindor på Pottermore, men Slytherin på många andra tester. Jag känner mig ibland som en Slytherin och ibland som en Gryffindor.
![]() ![]()
24 jul, 2012 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen