Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om Harry var en tjej och på riktigt?

Forum > Harry Potter > Om Harry var en tjej och på riktigt?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


han finns ju han som spelar harry potter finns

29 jul, 2012 21:55

Borttagen

Avatar


Kan inte föreställa mig Harry som en tjej

31 jul, 2012 09:15

Ginny!!!!
Elev

Avatar


Jag tycker Harry är perfekt som han är, och nu råkar han vara en kille ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fe2604d4e654e52abbd9785f560c429be%2F15mvbna%2FUNumtsf3f%2Ftumblr_static_klaine_proposal.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F74d9acb871a5dcb72ab146464895c579%2Ftumblr_msgmobrRjg1r4ep8so3_250.gif

31 jul, 2012 09:23

Borttagen

Avatar


Bryr mig inte om kön Harry är Harry oavsett kön

31 jul, 2012 10:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
det hade varit roligt om han var en tjej alla hade blivit vääälädigt chokade
Skrivet av Borttagen:
det hade varit roligt om han var en tjej alla hade blivit vääälädigt chokade



Linn,Dom menar nog i första filmen,varför skulle man bli chockad?

31 jul, 2012 10:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan inte föreställa mig Harry som en tjej
Skrivet av Ginny!!!!:
Jag tycker Harry är perfekt som han är, och nu råkar han vara en kille ♥


Håller med

31 jul, 2012 10:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
det hade varit roligt om han var en tjej alla hade blivit vääälädigt chokade
Skrivet av Borttagen:
det hade varit roligt om han var en tjej alla hade blivit vääälädigt chokade



Linn,Dom menar nog i första filmen,varför skulle man bli chockad?
för han hetter harry och det var inte mitt linn jag som skrev utan aurora så skriv till henne jag

31 jul, 2012 10:33

Borttagen

Avatar


Skulle va väldigt knasigt

31 jul, 2012 20:43

Borttagen

Avatar


Det hade vart ägigt om allt hade funnits på riktigt, och så hade det väl vart kul om han var en tjej. Men det känns ändå fel.

31 jul, 2012 20:45

Borttagen

Avatar


Harriet Potter, skulle kunna funka...

31 jul, 2012 20:48

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Om Harry var en tjej och på riktigt?

Du får inte svara på den här tråden.