Om Harry var en tjej och på riktigt?
Forum > Harry Potter > Om Harry var en tjej och på riktigt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
han finns ju han som spelar harry potter finns
29 jul, 2012 21:55 |
|
Borttagen
|
Kan inte föreställa mig Harry som en tjej
31 jul, 2012 09:15 |
|
Ginny!!!!
Elev |
31 jul, 2012 09:23 |
|
Borttagen
|
Bryr mig inte om kön Harry är Harry oavsett kön
31 jul, 2012 10:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: det hade varit roligt om han var en tjej alla hade blivit vääälädigt chokade Skrivet av Borttagen: det hade varit roligt om han var en tjej alla hade blivit vääälädigt chokade Linn,Dom menar nog i första filmen,varför skulle man bli chockad? 31 jul, 2012 10:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan inte föreställa mig Harry som en tjej Håller med 31 jul, 2012 10:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: för han hetter harry och det var inte mitt linn jag som skrev utan aurora så skriv till henne jagSkrivet av Borttagen: det hade varit roligt om han var en tjej alla hade blivit vääälädigt chokade Skrivet av Borttagen: det hade varit roligt om han var en tjej alla hade blivit vääälädigt chokade Linn,Dom menar nog i första filmen,varför skulle man bli chockad? 31 jul, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Skulle va väldigt knasigt
31 jul, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Det hade vart ägigt om allt hade funnits på riktigt, och så hade det väl vart kul om han var en tjej. Men det känns ändå fel.
31 jul, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Harriet Potter, skulle kunna funka...
31 jul, 2012 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen