Maxstorlek på signaturer
Forum > Mugglarportalen > Maxstorlek på signaturer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
smart idé
24 jul, 2012 19:16 |
|
EMELESEL
Elev |
Agree! Eller iallafall så att den förminskas automatiskt om man skriver större...typ. Som att man inte kan ha en för lång signatur utan att den blir kortare automatiskt.
25 jul, 2012 11:52 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte också skapa ett sånt här ämne (men det har inte blivit av), så jag håller med! Det är så jobbigt att sitta och scrolla fram och tillbaka i sidled för att läsa längre inlägg p g a någon har för bred signaturbild. Och så är det fult och oöverskådligt.
Jag tycker också man ska få välja om man vill se signaturer eller inte. Jag tycker ofta det blir segt och rörigt med alla rörliga gif-signaturer, visst kan man trycka på esc i de flesta läsare för att pausa dem men att kunna dölja helt (vilket också finns som val i många andra forum) vore också önskvärt. 25 jul, 2012 18:03 |
|
EmahS
Elev |
Nu puffar jag mitt eget inlägg. eftersom jag tycker att det har ökat med GIGANTISKA signaturer. Det är galet jobbigt folk, kan ni inte bara ha en normalstor?
11 aug, 2012 08:19 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Matizze: This sounds great Åh, du är min nya hjälte! Men istället för att inte tillåta alls så kan sidan kanske förminska signaturen automatiskt? ![]()
11 aug, 2012 11:09 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av EmahS: Det här skulle även kunna få en mycket positiv effekt för den stackars knäande servern, som måste skicka med sjukt mycket signaturer med många gånger gigantiska rörliga bilder, videor och allt möjligt till varje sida. Genom att sätta maxgränser får servern märkbart mindre att generera för varje sidladdning, vilket borde göra den glad! Är jag den enda som anser att det borde vara en maxstorlek på hur stora signaturer man får ha? Tycker det är sjukt jobbigt när sidan blir dubbelt så lång, pga att någon har en gigantisk signaturbild. Eller när man verkligen får bläddra för att hitta texten i inläggen pga stora signaturer. Många forum brukar ha en maxstorlek på hur stora bilder man får ha i sin signatur, för att förhindra sånt, och att förhindra att signaturerna segar ner sidan. Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 11 aug, 2012 12:17 |
|
Borttagen
|
Asså, jag kan typ bara ha 2 gifs i min signatur, annars blir det jättekonstigt o.O
11 aug, 2012 17:09 |
|
EmahS
Elev |
Puffar upp mitt inlägg igen.
Eftersom det ökar, och ökar och ökar hela tiden. Speciellt bland alla som har "Love between the Houses", glittriga gifs i sina signaturer. People please?
27 aug, 2012 17:11 |
|
amanda1104
Elev |
<Jag tycker den är en bra ide
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 aug, 2012 17:19 |
|
Savi
Elev |
Åh ja! Håller verkligen med om detta. Alla extremt långa texter om att man tillhör en viss grupp eller är stolt för något är så extremt stora.
27 aug, 2012 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen