Lajv med Harry Potter-tema
Forum > Harry Potter > Lajv med Harry Potter-tema
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asså förlåt om jag förstör lite,Men Ifall man ska använda sin magi Då? xd Ifall jag säger expelliarmus ska någon annan kasta iväg staven då och flyga bakåt? Det skulle vara SJUKT kul med Harrypotterlajv,Seriöst Rollspel menar jag då. Hm alltså... vem har talat om att duellera? Jag fick för mig att det skulle vara lite som ett event, att man typ gick runt på hogwarts och så, visst kan man ha slagsmål i korridoren eller nåt, men det behöver väl inte direkt vara så att alla springer omkring och förhäxar varandra? o.o 23 jul, 2012 17:28 |
|
VattenBlå
Elev |
23 jul, 2012 17:31 |
|
LauraE
Elev |
Det vore helt underbart roligt. Jag har drömt om det i flera år. x) Men hur ska man planera det?
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
23 jul, 2012 18:16 |
|
Zmaragd
Elev |
Nu undrar jag bara lite såhära, jag har nämligen stora tankar i huvudet om hur awesome det skulle kunna bli. Så jag undrar om det finns något stort intresse bland er Mugglisar att ordna något sånt här? Alltså försöka. Skulle bli sjukt glad om någon verkligen vill, och jag vill/kan/ska naturligtvis vara med och fixa
![]()
21 aug, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Jag är absolut på om det finns en möjlighet att ordna det, självklart
21 aug, 2012 16:48 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är absolut på om det finns en möjlighet att ordna det, självklart Å, vad kul!! Möjlighet finns det nog ![]()
21 aug, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Jag är absolut på om det finns en möjlighet att ordna det, självklart Å, vad kul!! Möjlighet finns det nog Det verkar ju skitkul! Jag tror nog det finns många här på mugglis som skulle vilja det också 21 aug, 2012 16:55 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Jag är absolut på om det finns en möjlighet att ordna det, självklart Å, vad kul!! Möjlighet finns det nog Det verkar ju skitkul! Jag tror nog det finns många här på mugglis som skulle vilja det också Eller hur!! Dock, om vi skulle göra det, vore det nog bra att fråga trådskaparen först om h*n ville vara med osv. eftersom det trots allt var h*n som kom på det och skapade tråden ![]()
21 aug, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Jag är absolut på om det finns en möjlighet att ordna det, självklart Å, vad kul!! Möjlighet finns det nog Det verkar ju skitkul! Jag tror nog det finns många här på mugglis som skulle vilja det också Eller hur!! Dock, om vi skulle göra det, vore det nog bra att fråga trådskaparen först om h*n ville vara med osv. eftersom det trots allt var h*n som kom på det och skapade tråden Det förstås, SimonCordatilia är du på? 21 aug, 2012 17:01 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Jag är absolut på om det finns en möjlighet att ordna det, självklart Å, vad kul!! Möjlighet finns det nog Det verkar ju skitkul! Jag tror nog det finns många här på mugglis som skulle vilja det också Eller hur!! Dock, om vi skulle göra det, vore det nog bra att fråga trådskaparen först om h*n ville vara med osv. eftersom det trots allt var h*n som kom på det och skapade tråden Det förstås, SimonCordatilia är du på? ![]()
21 aug, 2012 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen