DIVERGENT FANDOM SÖKES
Forum > Off Topic > DIVERGENT FANDOM SÖKES
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Har inte hört talas om alls..värt att läsa?
9 aug, 2012 12:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Okej, okej, okej! Jag har nu läst halva boken och jag måste bara säga DEN HÄR JÄVLA BOKEN ÄR HELT INCREDIBLE UNDERBAR! I KNOW 9 aug, 2012 13:23 |
|
The Noble Lion
Elev |
LÄS DEN! OK? Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Okej, okej, okej! Jag har nu läst halva boken och jag måste bara säga DEN HÄR JÄVLA BOKEN ÄR HELT INCREDIBLE UNDERBAR! I KNOW Jag är typ helt kär i Tris och Four! ♥3333 Jag var tvungen att läsa alla deras "moments" så jag satt uppe till halv 5 och bara läste det de sa till varandra, jag hoppade över allt det andra
10 aug, 2012 10:52 |
|
EMELESEL
Elev |
Men jag var ju på en bokhandel idag!! `_´
Kunde inte komma på vad den hette så jag köpte lite andra böcker D: 10 aug, 2012 11:24 |
|
Borttagen
|
Jag gjorde just ett test om att jag skulle passa bäst i Condor. Vilket låter pretty awesome. I'M UP FOR IT!
''Thank you for being honest with us'' Nej men jag ska fortsätta göra tester osv. MEEEN- Vad tror ni ni passar bäst i? Occchh om du inte vet, vilket skulle du helst vilja vara i? 30 okt, 2012 11:53 |
|
Borttagen
|
Jag måste få tag på den boken på något sätt :o
30 okt, 2012 12:31 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag gjorde ett test på facebook och tydligen skulle jag passa bra i Dauntless, fast alltså jag är inte så brave...
Spoiler: Tryck här för att visa!
30 okt, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Jag gjorde ett test på facebook och tydligen skulle jag passa bra i Dauntless, fast alltså jag är inte så brave... Spoiler: Tryck här för att visa! Jag gjorde samma -> fick Candor igen. Hehe... Fast Factionless är pretty badass 30 okt, 2012 17:16 |
|
Deathless
Elev |
30 okt, 2012 17:21 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Jag gjorde ett test på facebook och tydligen skulle jag passa bra i Dauntless, fast alltså jag är inte så brave... Spoiler: Tryck här för att visa! Jag gjorde samma -> fick Candor igen. Hehe... Fast Factionless är pretty badass Fast haha factionless tror jag inte att någon vill vara! Och sen fatta att hoppa från tåget till ett tak och sedan hoppa från taket ner i ett himla nät, som man inte vet finns där! Alltså nej jag skulle inte klara det!
30 okt, 2012 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen