Onödigt forum om chokladgrodekort XD
Forum > Harry Potter > Onödigt forum om chokladgrodekort XD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
29 jan, 2011 16:07 |
|
Black
Elev |
30 jan, 2011 17:30 |
|
Borttagen
|
Jag fick Cedric som mitt förtsa kort.
2 feb, 2012 12:03 |
|
ronnyponny
Elev |
2 feb, 2012 12:41 |
|
Rawenclaw98
Elev |
2 feb, 2012 14:35 |
|
Borttagen
|
Mitt första chokladgrodekort var J.K Rowling... det kändes riktigt bra faktiskt!
2 feb, 2012 14:37 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
en gång fick jag tre st Cornelius Agrippa då blev jag sur
I’m a bit dark and twisted. 2 feb, 2012 14:52 |
|
Draken Norbert
Elev |
2 feb, 2012 14:54 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
Skrivet av Draken Norbert: Har för mig att mitt första var Dean Thomas. haha, vad sjukt, mitt också!
2 feb, 2012 15:10 |
|
Boba
Elev |
Mitt första var Gyllenroy Lockman...
2 feb, 2012 15:13 |
Forum > Harry Potter > Onödigt forum om chokladgrodekort XD
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen