Chatt på duellklubben!
Forum > Mugglarportalen > Chatt på duellklubben!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bra ide faktiskt
20 jul, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
jag har åxå tänkt på det, det skulle vara kul!
21 jul, 2012 09:04 |
|
skitidedu
Elev |
21 jul, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
Bra idé
21 jul, 2012 13:57 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag menar absolut inget illa, men det är väldigt jobbigt när folk gör en ny tråd, när man själv har gjort en tråd om det Mm, förlåt, jag vet hur du menar. ![]()
21 jul, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
Gillar den, skicka ugglepost också!
21 jul, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Clara Darkin: Det gör inget, idéen kommer inte fungera, har redan skickat ugglepost Erfa Skrivet av Borttagen: Jag menar absolut inget illa, men det är väldigt jobbigt när folk gör en ny tråd, när man själv har gjort en tråd om det Mm, förlåt, jag vet hur du menar. 21 jul, 2012 21:18 |
|
VattenBlå
Elev |
21 jul, 2012 21:21 |
|
Solkatten
Elev |
Eller så gör man som jag; skickar en uggla
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jul, 2012 04:53 |
|
Borttagen
|
super
22 jul, 2012 12:57 |
Forum > Mugglarportalen > Chatt på duellklubben!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen