Kent 19 augusti
Forum > Off Topic > Kent 19 augusti
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Margaret: Thank you ;-)
Knizzlare Haha men jag skrev fel, den konserten jag tänker gå på är den 19 augusti i sthlm 18 jul, 2012 21:42 |
|
Knizzlare
Elev |
Optic: Jaha, då var den i malmö 11 aug eller nåt sånt, men vad kul!
![]()
18 jul, 2012 21:45 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Optic: Jaha, då var den i malmö 11 aug eller nåt sånt, men vad kul! Vem ska du gå med då? 18 jul, 2012 21:46 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Knizzlare: Optic: Jaha, då var den i malmö 11 aug eller nåt sånt, men vad kul! Vem ska du gå med då? Well, tills nu hade jag tänkt gå ensam för jag hade ingen att gå med x3 ![]()
18 jul, 2012 21:46 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Optic: Skrivet av Knizzlare: Optic: Jaha, då var den i malmö 11 aug eller nåt sånt, men vad kul! Vem ska du gå med då? Well, tills nu hade jag tänkt gå ensam för jag hade ingen att gå med x3 Jaha, haha. Tänkte att du hade hittat någon :-)) 18 jul, 2012 21:48 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Optic: Skrivet av Knizzlare: Optic: Jaha, då var den i malmö 11 aug eller nåt sånt, men vad kul! Vem ska du gå med då? Well, tills nu hade jag tänkt gå ensam för jag hade ingen att gå med x3 Jaha, haha. Tänkte att du hade hittat någon :-)) nä, hehe xD ![]()
18 jul, 2012 21:49 |
|
MissWentz
Elev |
21 jul, 2012 13:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen