Vocaloid rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vocaloid rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
vaaaa åååhh jag vill vara meed C: men jag e i USA så jag kan inte vara inne samma tider som er ;_; jag kommer hem på måndag tror jag, så då vill jag gärna om ni fortfarande tänker rollspela :3
som Allebasi sa så vill jag gärna vara Luka ^^ eller Gakupo :3 jag har cosplayat båda c:
26 jul, 2012 02:09 |
|
Borttagen
|
Jag Vill Böööööööörjaaaaaaa!!!!
3 aug, 2012 18:26 |
|
Lisen563
Elev |
När ska vi börja?
25 sep, 2012 22:15 |
|
Airi
Elev |
3 jun, 2014 22:31 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vocaloid rollspel
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen