Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vocaloid rollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vocaloid rollspel

1 2
Användare Inlägg
Noctum
Elev

Avatar


vaaaa åååhh jag vill vara meed C: men jag e i USA så jag kan inte vara inne samma tider som er ;_; jag kommer hem på måndag tror jag, så då vill jag gärna om ni fortfarande tänker rollspela :3

som Allebasi sa så vill jag gärna vara Luka ^^ eller Gakupo :3 jag har cosplayat båda c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

26 jul, 2012 02:09

Borttagen

Avatar


Jag Vill Böööööööörjaaaaaaa!!!!

3 aug, 2012 18:26

Lisen563
Elev

Avatar


När ska vi börja?

25 sep, 2012 22:15

Airi
Elev

Avatar


Jag är gärna med! Jag kan vara Rin eller Miku! Har gjort en skiss på en egen också om det behövs!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2Fproxy%2FUcT8skg-lKDQt3QqZyFGBf5bGHAK0OQJyZZQ0H7n4wwSMh2Q-kLtgV5cYVircf4FSzSRHTuqVHzZj7kLLJXzl69BpUfQ0S6Od9FG-R1h-VBe9uQ3JSS2TOS111s6GjXe1d_DVugVsvErlj-JnOHTABcx84U

3 jun, 2014 22:31

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vocaloid rollspel

Du får inte svara på den här tråden.