Rollspel!
Forum > Mugglarportalen > Rollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
Det skulle faktiskt vara en bra idé, har aldrig tänkt på det, men då vet man ju var alla rollspelen är för någonstans.
19 jul, 2012 16:40 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Hum... Kan man inte göra ett underforum i Quidditch-forumet då? Då finns rollspelen fortfarande på Quidditchplanen men bättre sorterade? AH! D: Mina tummar är slut! ._. . .
19 jul, 2012 20:49 |
|
Incendio
Elev |
Håller verkligen med, superbra idé!
Så jobbigt när nästan hela quidditch-planen är fylld med rollspel. Har inget emot det, men det är lite jobbigt 19 jul, 2012 20:54 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Hum... Kan man inte göra ett underforum i Quidditch-forumet då? Då finns rollspelen fortfarande på Quidditchplanen men bättre sorterade? AH! D: Mina tummar är slut! ._. Kan man få slut på tummar? Läskigt... *lova mig själv att spara in på mina tummar* ![]()
20 jul, 2012 10:28 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Hum... Kan man inte göra ett underforum i Quidditch-forumet då? Då finns rollspelen fortfarande på Quidditchplanen men bättre sorterade? AH! D: Mina tummar är slut! ._. Kan man få slut på tummar? Läskigt... *lova mig själv att spara in på mina tummar* Mina gilla-tummar här på mugglis! o_o . .
20 jul, 2012 11:33 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Hum... Kan man inte göra ett underforum i Quidditch-forumet då? Då finns rollspelen fortfarande på Quidditchplanen men bättre sorterade? AH! D: Mina tummar är slut! ._. Kan man få slut på tummar? Läskigt... *lova mig själv att spara in på mina tummar* Mina gilla-tummar här på mugglis! o_o No shit? Fast jag kanske ska spara in på mina riktigta tummar också? Jag har ju trots allt bara fem kvar... ![]()
20 jul, 2012 11:35 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Hum... Kan man inte göra ett underforum i Quidditch-forumet då? Då finns rollspelen fortfarande på Quidditchplanen men bättre sorterade? AH! D: Mina tummar är slut! ._. Kan man få slut på tummar? Läskigt... *lova mig själv att spara in på mina tummar* Mina gilla-tummar här på mugglis! o_o No shit? Fast jag kanske ska spara in på mina riktigta tummar också? Jag har ju trots allt bara fem kvar... Ja... >_> Du får spara dem. . .
20 jul, 2012 11:40 |
Forum > Mugglarportalen > Rollspel!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen