Ginny Weasley och hemligheternaskamare
Forum > Fanfiction > Ginny Weasley och hemligheternaskamare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Gör inget Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 17 jul, 2012 22:18 |
|
amanda1104
Elev |
Braigt! !!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 18 jul, 2012 11:32 |
|
Tamburlaine
Elev |
Gärna lite kortare meningar, det fanns bara tre punkter i hela texten, och läs gärna igenom den själv innan du publicerar, så kan du korrigera fel stavade ord och se om det är lättläst
18 jul, 2012 17:50 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Tamburlaine: Gärna lite kortare meningar, det fanns bara tre punkter i hela texten, och läs gärna igenom den själv innan du publicerar, så kan du korrigera fel stavade ord och se om det är lättläst Okej och tack Och här kommer nästa kapitel Kapitel 2 När mamma kom så gick hon och jag för att köpa allt som jag behövde. Vi hittade begagnade exemplar av dom böcker som jag behövde och en kittel och sedan hittade vi en lagom lång klädnad som funkade, när vi hade handlat allt jag behövde så gick vi till bok affären för att Gyllenroy Lockmman skulle sinngjera ( eller hur det nu stavas) utanför affären träffade vi pappa Ron, Fred och George. När vi kom innanför dörrarna träffade vi på Hermione och hennes muggar föredrar, dom och pappa började prata om saker som pappa ville veta lite mer om. En stund senare gick Hermione ut och när hon kom till baks hade hon Harry med sig. “ Åh, Harry vi trodde bara att du hade kommit en spis för långt” sa hon medan hon Båstade ( eller hur det nu stavas) lite dam av hans mantel. Sedan kom Lockmman ut i affären och då fick han syn på Harry, En fotograf putade fram honom och tog en bild. När Harry kom till baks sa mamma att vi kunde gå ut men på vägen ut kom Malfoy ner från andra våningen och började prata med Harry, till slut sa jag åt Malfoy att lägga av sedan kom Lusius Malfoy in och sam tidigt kom pappa och sa att vi skulle fortsätta ut, Lusius och pappa började prata om jobet lite att pappa inte fick extra pengar för all över tid. Till slut gick dom och några minuter senare kom mamma och då fortsatte vi och när vi var klara åkte vi hem. Det var ett kort kapitel men kom inte på något annat 18 jul, 2012 20:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-22 kl. 19:27
|
|
MatteSweet
Elev |
Skitbra lida!!
Skicka gärna en uggla ;) 18 jul, 2012 22:51 |
|
Lida
Elev |
18 jul, 2012 22:52 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERDUPERBRA!!!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 jul, 2012 16:44 |
|
Lida
Elev |
19 jul, 2012 16:45 |
|
amanda1104
Elev |
VSG♥
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 jul, 2012 16:47 |
|
MatteSweet
Elev |
Så himla skit bra!!
Skicka gärna en uggla ;) 19 jul, 2012 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen