Quidditch! :D En liten ide...
Forum > Mugglarportalen > Quidditch! :D En liten ide...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
17 jul, 2012 22:55 |
|
onlyoliviaa
Elev |
17 jul, 2012 23:04 |
|
Hannahamanda
Elev |
hoppas det !!!!
19 jul, 2012 10:48 |
|
Matizze
Elev |
Åh! Man skulle kanske ha som andra spel på internet att man söker efter folk att spela med. Alltså, man blir slumpmässigt inplacerad i ett lag med andra som också har bestämt sig för att köra, och när man är minst 4 (en vaktare, en sökare, en jagare och en slagman) i varje lag så kör man igång? (Om det finns fler spelare som också söker efter lag att spela i samtidigt joinar de också såklart)
Jag vet dock inte hur man gör med positioner, om de också utdelas slumpvis eller om man får lite tid att bestämma i laget med varandra eller om man helt enkelt bestämmer det redan innan man börjar köra? Vaktaren borde i alla fall få något lite speciellt sätt att avgöra om klonken går in eller inte... Usch, nu brainstormar jag OCH är usel på att förklara... förlåt ![]()
19 jul, 2012 11:09 |
|
Irah
Elev |
Skrivet av Matizze: Åh! Man skulle kanske ha som andra spel på internet att man söker efter folk att spela med. Alltså, man blir slumpmässigt inplacerad i ett lag med andra som också har bestämt sig för att köra, och när man är minst 4 (en vaktare, en sökare, en jagare och en slagman) i varje lag så kör man igång? (Om det finns fler spelare som också söker efter lag att spela i samtidigt joinar de också såklart) Jag vet dock inte hur man gör med positioner, om de också utdelas slumpvis eller om man får lite tid att bestämma i laget med varandra eller om man helt enkelt bestämmer det redan innan man börjar köra? Vaktaren borde i alla fall få något lite speciellt sätt att avgöra om klonken går in eller inte... Usch, nu brainstormar jag OCH är usel på att förklara... förlåt Det låter som en bra idé, eller det som jag förstod låter som en bra idé
19 jul, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
bra ide! Azzuuumm idea!
19 jul, 2012 17:11 |
|
MissWentz
Elev |
19 jul, 2012 18:34 |
|
MystiqueRed
Elev |
Ja, jag har ju en åskvigg och den skulle jag gärna att den kom till användning!!
19 jul, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Låter jätteroligt
19 jul, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
de skulle bli superkul!!
19 jul, 2012 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen