Mer godis i godisbaronen!
Forum > Mugglarportalen > Mer godis i godisbaronen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
29 jan, 2011 10:33 |
|
EMELESEL
Elev |
okej, det skulle vara kul med pumpapastejer också!
29 jan, 2011 10:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: okej, det skulle vara kul med pumpapastejer också! Ja! 29 jan, 2011 14:55 |
|
Cartman
Elev |
Mycket bra förslag
Why so serious?! 31 jan, 2011 22:48 |
|
Pansy Parkinson
Elev |
Bönorrr!!
1 feb, 2011 15:46 |
|
jan
Elev |
1 feb, 2011 16:12 |
|
Borttagen
|
Bönor!
1 feb, 2011 19:50 |
|
soratanaka
Elev |
Alltså egentligen finns det ju inget specifikt man kan göra med andra godissorter, förutom att man kanske får upp ett fönster där det står "Alas! Earwax!" :>
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 1 feb, 2011 19:56 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: jo men endà !Alltså egentligen finns det ju inget specifikt man kan göra med andra godissorter, förutom att man kanske får upp ett fönster där det står "Alas! Earwax!" :> Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
1 feb, 2011 20:22 |
|
soratanaka
Elev |
@jan; Fast visst hade det varit trevligt - men jag skulle i alla fall inte köpa så många, när det inte finns någon funktion. Såvida det inte tillkommer en (exempelvis) soratanaka har fått 3 öronvax, 12 Hippogriffurin, 2 cement.. ah, ni förstår. (Varför valde jag dessa? Varför inte choklad? Jag tror jag börjar bli... dum i huvudet. Eller, börjar bli hit och dit. Haha. Börjar lida av kronisk idioti. Hahah.)
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 1 feb, 2011 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen