Vad skulle ni göra om...
Forum > Harry Potter > Vad skulle ni göra om...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Fotat som en galning, hoppat på tåget och nästan gråtit av lycka♥
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 15 jul, 2012 23:36 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Blivit väldigt lycklig naaw ♥ 15 jul, 2012 23:37 |
|
adliitam
Elev |
Öhm, letat efter Harry Potters barn och sprungit fram till dom och skrikit : NI ÄR HARRY POTTERS BARN! sen hade jag hoppat på tåget och käkat lite chokladgrodor
![]() ![]()
15 jul, 2012 23:39 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av adliitam: Öhm, letat efter Harry Potters barn och sprungit fram till dom och skrikit : NI ÄR HARRY POTTERS BARN! sen hade jag hoppat på tåget och käkat lite chokladgrodor fett nice jue 15 jul, 2012 23:41 |
|
J-star Black
Elev |
I filmerna så är det nog Hagrid, jag stör mig på Dumbldore i filmerna, de har gjort för mycket Gandalf av Dumbledore.
Men i böckerna blir det Dumbledore. ![]() ![]()
15 jul, 2012 23:45 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av J-star Black: I filmerna så är det nog Hagrid, jag stör mig på Dumbldore i filmerna, de har gjort för mycket Gandalf av Dumbledore. Men i böckerna blir det Dumbledore. förlåt men vad har det med det här att göra? 15 jul, 2012 23:47 |
|
harrypotter87
Elev |
en gång skulle jag testa gå in i en pelare som var på kings cross när jag var i london...
det gjorde ont det funkade ej
15 jul, 2012 23:49 |
|
Borttagen
|
gåt på tågete
15 jul, 2012 23:49 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av harrypotter87: en gång skulle jag testa gå in i en pelare som var på kings cross när jag var i london... det gjorde ont det funkade ej nej men gud vad sött att du testade 15 jul, 2012 23:50 |
|
harrypotter87
Elev |
15 jul, 2012 23:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen