Er innersta önskan!
Forum > Harry Potter > Er innersta önskan!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
Skrivet av leumas vän: ja jag är i mot djur plàgeri!Jag skullenog inte se någonting, för min innersta önskan är att dö.... För att jag vill inte vara en människa för vi gör det bara jobbigt för andra djur Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 jan, 2011 16:08 |
|
Beata
Elev |
28 jan, 2011 16:52 |
|
Magic girl!!!
Elev |
Typ vara med i världens största dansshow. Älskar dans!!!!!
28 jan, 2011 17:03 |
|
Ellie Jonsson
Elev |
ingen aning! :o
//draco malfoy- den fantastiska studsande illern 28 jan, 2011 17:31 |
|
OliviaGranger
Elev |
Jag skulle se mig själv och mina bästa kompisar på en lektion i försvar mot svartkonster på Hogwarts.
♥ Hagrid♥ 28 jan, 2011 18:35 |
|
Buckbeak
Elev |
Det var svårt
"They had bodies, hind legs, and tails of horses, but the front legs, wings and heads of what seemed to be giant eagles, with cruel, steel-colored beaks and large, brilliantly orange eyes" 28 jan, 2011 19:07 |
|
WaitingRose
Elev |
Ja man får tänka till lite. Det finns ju så himla mycket man önskar sig annars!
Papoy! Papoy! 28 jan, 2011 19:10 |
|
mitchan
Lärare |
Jag tror det beror lite på NÄR jag skulle se i Erisedspegeln.
Jag är ju då en mycket hormonrik liten tonårsflicka som gärna hypear olika saker vid olika tidpunkter. Byter "idoler" och fangirlar fett mycket och skit hela tiden. Haha jag är nog egentligen jättejobbig. Men till poängen: Just nu skulle jag förmodligen sett mig i the TARDIS tillsammans med the Doctor, från Doctor Who. För att jag för tillfället är något enormt kär i den serien. Jag har väl alltid gillat den, okej, men som sagt. Fangirlandet har kommit upp till ytan..... (Även om det börjar lägga sig hah - tack och lov) Hade vi snackat 2008 hade jag HELT KLART sett mig på Hogwarts tillsammans med typ min kompis Freja. Och Fred Weasley. Hah. För ett par månader sen hade det väl vart typ... Sett mig tillsammans med mitt favoritband Så ja, min poäng är nog: COME ON, FANGIRLS/BOYS. Ni har säkert djupare önskningar som ni inte riktigt vet om än. : D ![]()
28 jan, 2011 19:16 |
|
jan
Elev |
Skrivet av OliviaGranger: Jag skulle se mig själv och mina bästa kompisar på en lektion i försvar mot svartkonster på Hogwarts. Okej vad rolligt ock läsa allas !!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 jan, 2011 20:06 |
|
soratanaka
Elev |
Jag skulle se mig själv med min far, farmor och en hel del andra personer igen. Säkert som en oskyldig femåring utan paranoia.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen