Voldermort VS Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Voldermort VS Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av BlondaHermione: Storyn skulle ju inte kunna leva utan vår pretty Voldy, men ändå. Bellatrix råkar bara vara den där crazy, onda och "fjortisliknande" kvinnan som är under sin ålder. Hon är ju runt fyrtio, men känns som den otroliga 27-åringen som helst skulle dansa whole the night. Jag väljer enkelt Bellatrix. Varför stjäl du alltid mina ord!? 16 jul, 2012 11:21 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Storyn skulle ju inte kunna leva utan vår pretty Voldy, men ändå. Bellatrix råkar bara vara den där crazy, onda och "fjortisliknande" kvinnan som är under sin ålder. Hon är ju runt fyrtio, men känns som den otroliga 27-åringen som helst skulle dansa whole the night. Jag väljer enkelt Bellatrix. Varför stjäl du alltid mina ord!? Ahahaha, på skrivhumör
16 jul, 2012 11:23 |
|
Borttagen
|
efter som voldemort mest sitter och dricker te och pratar om skruvmejslar han ska köpa och bella bara leker med dockor (hon lekar att dom dödar varandra
16 jul, 2012 11:23 |
|
SabinaPotter
Elev |
Voldemort
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 16 jul, 2012 11:27 |
|
elin-15
Elev |
oki jag fattar voldie är bäst
16 jul, 2012 12:46 |
|
Ginny!!!!
Elev |
BELLATRIX!!!!!!!!!!!
![]()
16 jul, 2012 13:09 |
|
Sara.Potter
Elev |
Voldemort
“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ ![]() ![]()
16 jul, 2012 13:10 |
|
Dream
Elev |
16 jul, 2012 13:13 |
|
Borttagen
|
Tycker inte att Bellatrix är särskilt cool, så jag väljer Voldemort.
16 jul, 2012 17:56 |
|
Molly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Voldemort håller med men ändå BELLATRIX Dans är livet!!! <3 16 jul, 2012 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen