Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Bara 1 :(

Forum > Mugglarportalen > Bara 1 :(

1 2
Användare Inlägg
skitidedu
Elev

Avatar


Skrivet av elin-15:
Skrivet av skitidedu:
beslutsångest ?



JUPP

haha det är illa! lycka till med att bestämma dig!

Ledare för SEOKhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F29qktmp.gif

15 jul, 2012 20:05

MystiqueRed
Elev

Avatar


Jag har 4 drakar, så det tar igen att jag "bara" har en uggla

17 jul, 2012 22:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Irah:
det är lite synd, men det spelar ingen roll för mig
Tycker jag med

18 jul, 2012 11:14

Hannahamanda
Elev

Avatar


ja jag vill ha en katt också !!

18 jul, 2012 13:33

Borttagen

Avatar


jag vill ha 2 ._. en katt och en uggla

18 jul, 2012 16:47

Borttagen

Avatar


Ja det tycker jag också och det e rätt så trist att inte få köpa hur många man vill...men drakar kan man juh köpa hur många man vill av♥

18 jul, 2012 23:37

1 2

Forum > Mugglarportalen > Bara 1 :(

Du får inte svara på den här tråden.