Angående Ginny Weasley
Forum > Harry Potter > Angående Ginny Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hej Igen. Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Besvarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett KRAFTIGT Sten Ja! Jag tycker MYCKET om Ginny Weasley. Eftersom hon är Söt, Vacker samt Även SNYGG med mera! Hon brukar Även få leka med min Super Kraftiga Trollstav när vi är hemma i byn Kråkbo utanför Falun nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. Bor ni utanför Falun nu då? 15 jul, 2012 10:58 |
|
BlondaHermione
Elev |
Hon är en karaktär i mitten. Hon betyder inget särskilt för mig, och jag håller med AlexBlade, hon är fake.
Eller så är bara Bonnie fel person att spela henne. Och det är hon nog, när jag tänker efter... ._.
15 jul, 2012 10:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av BlondaHermione: Hon är en karaktär i mitten. Hon betyder inget särskilt för mig, och jag håller med AlexBlade, hon är fake. Lägg av nu då. 15 jul, 2012 11:00 |
|
BlondaHermione
Elev |
Karl-Olov Nordin: Men lägg av då? Vi får väl tycka vad vi vill, vilket du faktiskt redan bekräftat -.-
15 jul, 2012 11:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av BlondaHermione: Karl-Olov Nordin: Men lägg av då? Vi får väl tycka vad vi vill, vilket du faktiskt redan bekräftat -.- OK 15 jul, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Igen. Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Besvarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett KRAFTIGT Sten Ja! Jag tycker MYCKET om Ginny Weasley. Eftersom hon är Söt, Vacker samt Även SNYGG med mera! Hon brukar Även få leka med min Super Kraftiga Trollstav när vi är hemma i byn Kråkbo utanför Falun nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. Bor ni utanför Falun nu då? Hej igen Karl-Olov! Och mitt Savr är ett Sten Ja! Vi har ett Hus i byn Kråkbo utanför Falun i Kopparbegs län. Samt även ett Annat Hus utanför Ottery Saint Catchpole i Devons län som ligger i Södra England nu då. Vi brukar resa mellan Bo Städerna i min ljusblå Super Bil av Märket TRABANT 601S. Mvh. Ronald Bilius Weasley den BOMBÄKTA. 15 jul, 2012 11:11 |
|
Borttagen
|
Håller med AlexBlade, jag tycker Ginny är fake
15 jul, 2012 11:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Igen. Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Besvarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett KRAFTIGT Sten Ja! Jag tycker MYCKET om Ginny Weasley. Eftersom hon är Söt, Vacker samt Även SNYGG med mera! Hon brukar Även få leka med min Super Kraftiga Trollstav när vi är hemma i byn Kråkbo utanför Falun nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. Bor ni utanför Falun nu då? Hej igen Karl-Olov! Och mitt Savr är ett Sten Ja! Vi har ett Hus i byn Kråkbo utanför Falun i Kopparbegs län. Samt även ett Annat Hus utanför Ottery Saint Catchpole i Devons län som ligger i Södra England nu då. Vi brukar resa mellan Bo Städerna i min ljusblå Super Bil av Märket TRABANT 601S. Mvh. Ronald Bilius Weasley den BOMBÄKTA. Men jag skullle Vilja Träffa er snart då, om det går då? 15 jul, 2012 11:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Igen. Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Besvarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett KRAFTIGT Sten Ja! Jag tycker MYCKET om Ginny Weasley. Eftersom hon är Söt, Vacker samt Även SNYGG med mera! Hon brukar Även få leka med min Super Kraftiga Trollstav när vi är hemma i byn Kråkbo utanför Falun nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. Bor ni utanför Falun nu då? Hej igen Karl-Olov! Och mitt Savr är ett Sten Ja! Vi har ett Hus i byn Kråkbo utanför Falun i Kopparbegs län. Samt även ett Annat Hus utanför Ottery Saint Catchpole i Devons län som ligger i Södra England nu då. Vi brukar resa mellan Bo Städerna i min ljusblå Super Bil av Märket TRABANT 601S. Mvh. Ronald Bilius Weasley den BOMBÄKTA. Men jag skullle Vilja Träffa er snart då, om det går då? Hej igen Karl-Olov! Och mitt Svar är ett Sten Ja! Vi vill gärna Träffa dig med. Så snart vi Kan och har Tid. Vi har mycket att Stå i Med just nu, men ska För Söka att hinna med en liten Super Träff med dig. Mvh. Ronald Bilius Weasley den BOMBÄKTA. 15 jul, 2012 11:25 |
|
Irah
Elev |
15 jul, 2012 11:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen