Angående Hermione Granger
Forum > Harry Potter > Angående Hermione Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dream: Jag tycker väldigt mycket om Hermione, hon är väldigt intelligent men också en bra vän som alltid ställer upp. Även om jag i början störde mig väldigt mycket på hennes know-it-all instinkt... Men som sagt vad vore HP utan Hermione? Tack då för det svaret. 15 jul, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
Jag tycker om henne!! Hon värkar så snäll och smart!! En bra vän helt enkelt!XD
15 jul, 2012 14:20 |
|
allealicia
Elev |
Skrivet av Dream: Jag tycker väldigt mycket om Hermione, hon är väldigt intelligent men också en bra vän som alltid ställer upp. Även om jag i början störde mig väldigt mycket på hennes know-it-all instinkt... Men som sagt vad vore HP utan Hermione? Död =]
15 jul, 2012 14:20 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av allealicia: Skrivet av Dream: Jag tycker väldigt mycket om Hermione, hon är väldigt intelligent men också en bra vän som alltid ställer upp. Även om jag i början störde mig väldigt mycket på hennes know-it-all instinkt... Men som sagt vad vore HP utan Hermione? Död =] Haha, vad menar du?
15 jul, 2012 14:21 |
|
allealicia
Elev |
Skrivet av Dream: Skrivet av allealicia: Skrivet av Dream: Jag tycker väldigt mycket om Hermione, hon är väldigt intelligent men också en bra vän som alltid ställer upp. Även om jag i början störde mig väldigt mycket på hennes know-it-all instinkt... Men som sagt vad vore HP utan Hermione? Död =] Haha, vad menar du? Heheh, svar på frågan, vad vore HP utan Hermione? Fast du kanske menade serien HP :O Känner mig dum nu... Nej men om det skulle vara så här: Vad vore Harry Potter utan Hermione? Svar: Harry Potter vore död Hermione har ju hjälpt till Harry riktigt mycket och så, så urtan Hermione tror jag Harry skulle vara död
15 jul, 2012 14:25 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av allealicia: Skrivet av Dream: Skrivet av allealicia: Skrivet av Dream: Jag tycker väldigt mycket om Hermione, hon är väldigt intelligent men också en bra vän som alltid ställer upp. Även om jag i början störde mig väldigt mycket på hennes know-it-all instinkt... Men som sagt vad vore HP utan Hermione? Död =] Haha, vad menar du? Heheh, svar på frågan, vad vore HP utan Hermione? Fast du kanske menade serien HP :O Känner mig dum nu... Nej men om det skulle vara så här: Vad vore Harry Potter utan Hermione? Svar: Harry Potter vore död Hermione har ju hjälpt till Harry riktigt mycket och så, så urtan Hermione tror jag Harry skulle vara död Ja, det förstås, han klarar sig inte utan Mione. Men i detta fall syftade jag på serien, alltså inte bara Harry, men whatever! Nu förstår jag i alla fall, haha. xD
15 jul, 2012 14:28 |
|
allealicia
Elev |
Skrivet av Dream: Skrivet av allealicia: Skrivet av Dream: Skrivet av allealicia: Skrivet av Dream: Jag tycker väldigt mycket om Hermione, hon är väldigt intelligent men också en bra vän som alltid ställer upp. Även om jag i början störde mig väldigt mycket på hennes know-it-all instinkt... Men som sagt vad vore HP utan Hermione? Död =] Haha, vad menar du? Heheh, svar på frågan, vad vore HP utan Hermione? Fast du kanske menade serien HP :O Känner mig dum nu... Nej men om det skulle vara så här: Vad vore Harry Potter utan Hermione? Svar: Harry Potter vore död Hermione har ju hjälpt till Harry riktigt mycket och så, så urtan Hermione tror jag Harry skulle vara död Ja, det förstås, han klarar sig inte utan Mione. Men i detta fall syftade jag på serien, alltså inte bara Harry, men whatever! Nu förstår jag i alla fall, haha. xD Det var därför du skrev HP och inte Harry Potter... typ ;D
15 jul, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hejsan! Jag som skapar denna Tråd om Angående Hermione Granger heter Karl-Olov Nordin Och vad tycker ni om denna Personen som heter så här Hermione Granger? Vad tycker ni om henne då? Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna Hej Karl-Olov Nordin den JÄRNÄKTA! Jag hoppas dock Stenhårt samt Även KRAFTIGT att du tycker mera om MIG. Än om Hermione. Efter Som jag Även gillar dig ganska mycket nu då. Har du Uppfattat mig Korrekt Rätt nu då Karl-Olov Nordin? Mvh. Ginny Weasley den SÖTÄKTA. Ja då jag förstår precis vad du menar nu då. 15 jul, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hejsan! Jag som skapar denna Tråd om Angående Hermione Granger heter Karl-Olov Nordin Och vad tycker ni om denna Personen som heter så här Hermione Granger? Vad tycker ni om henne då? Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna Hej Karl-Olov Nordin den JÄRNÄKTA! Jag hoppas dock Stenhårt samt Även KRAFTIGT att du tycker mera om MIG. Än om Hermione. Efter Som jag Även gillar dig ganska mycket nu då. Har du Uppfattat mig Korrekt Rätt nu då Karl-Olov Nordin? Mvh. Ginny Weasley den SÖTÄKTA. Ja då jag förstår precis vad du menar nu då. Sten Bra nu då! Puss samt Även Kram från den SÖTÄKTA Ginny Weasley. Tack då. 15 jul, 2012 15:51 |
|
elin-15
Elev |
Jag tycker om hermione hennes sett att se på saker är fashinerande och så är hon ju så duktig i skolan
15 jul, 2012 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen