Sirius Black and the Secret Keeper
Forum > Harry Potter > Sirius Black and the Secret Keeper
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
Jag gillade det. xD Kommer absolut se de andra avsnitten även fast det var lite överdramatiserat och jag gillade inte Barty Crouch JR alls, ush nej. Dom skulle gått mer efter böckerna än filmerna. :>
15 jul, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Deathless: Jag gillade det. xD Kommer absolut se de andra avsnitten även fast det var lite överdramatiserat och jag gillade inte Barty Crouch JR alls, ush nej. Dom skulle gått mer efter böckerna än filmerna. :> Tack då 15 jul, 2012 11:03 |
|
Alsun
Elev |
Ja, det var ganska bra. Ska definitivt fortsätta se, men det hade jag gjort även om Arne Hegerfors spelat Sirius Black, det är ju ändå Harry Potter.
15 jul, 2012 11:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alsun: Ja, det var ganska bra. Ska definitivt fortsätta se, men det hade jag gjort även om Arne Hegerfors spelat Sirius Black, det är ju ändå Harry Potter. Jo då 15 jul, 2012 11:09 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: Jag gillade det. xD Kommer absolut se de andra avsnitten även fast det var lite överdramatiserat och jag gillade inte Barty Crouch JR alls, ush nej. Dom skulle gått mer efter böckerna än filmerna. :> Tack då Vadå tack? 0.o
15 jul, 2012 11:10 |
|
allealicia
Elev |
15 jul, 2012 11:13 |
|
Borttagen
|
15 jul, 2012 11:14 |
|
Borttagen
|
Visst är den här videon episod 1? http://www.youtube.com/watch?v=tx4wj2MYd0A&feature=player_embedded
15 jul, 2012 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Japp Visst är den här videon episod 1? http://www.youtube.com/watch?v=tx4wj2MYd0A&feature=player_embedded 15 jul, 2012 15:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Japp Visst är den här videon episod 1? http://www.youtube.com/watch?v=tx4wj2MYd0A&feature=player_embedded Bra, hoppas de lägger ut alla episoder på YouTube 15 jul, 2012 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen