Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mitt liv som spöke

Forum > Fanfiction > Mitt liv som spöke

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Bra

Hade han inte manteln på? :O

16 jul, 2012 10:24

AlexZz
Elev

Avatar


Awesome... ♥

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

16 jul, 2012 16:46

Soda
Elev

Avatar


16 jul, 2012 18:48

potter_fan
Elev

Avatar


Jättebra ff!!!
*bevakar*

Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge

17 jul, 2012 13:12

granger_fan
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bra

Hade han inte manteln på? :O
Jo, det hade han. men nu har jag ändrat kapitlet så att han tar av sig den innan Voldemort kommer!Tack för att du påminde mig om det!v

Wit beyond measure is a man's greatest treasure Tja! Läs gärna min ff: "Mitt liv söm spöke"!!!

17 jul, 2012 13:17

Borttagen

Avatar


Älskar din fanfiction!!!!
*bevakar*

17 jul, 2012 13:32

Borttagen

Avatar


super bra!

17 jul, 2012 16:05

granger_fan
Elev

Avatar


Jag vet inte om jag ska fortsätta på min ff men här kommer ett nytt kapitel!

Kapitel 2
Harry gapade av chock. Han hade trott att Voldemort skulle vara längre in i skogen.
"Varför tog du kvicken? Den intresserar väl inte dig? sa Harry, mest för att komma med någonting vettigt.
"Så du vet alltså inte?! Har inte Dumbledore berättat det för dig?! frågade Voldemort och hånlog. Harry fattade ingenting.
"Berättat vad?" frågade han. Voldemort suckade.
"Inuti kvicken finns uppståndelsestenen så klart! Vart skulle den annars vara?! Vid stranden på en hög med vanliga småstenar?!"

Harry kände sig korkad. Det verkade ju ganska självklart. Det var därför Dumbledore gav honom kvicken. Hur Dumbledore hade fått tag på den visste inte Harry, men det spelade ingen roll för han hade den inte längre ändå.
"Tyvärr vet jag inte hur jag ska öppna den", sa Voldemort och granskade kvicken noga som om han letade efter någon hemlig knapp. Sen kollade han upp mot Harry.
"Fast jag kommer ju inte behöva den nu för när du har dött kommer jag säkerligen inte återuppväcka dig!" Han skrattade. De dödsätare som var med honom verkade inte förstå vad som var roligt men de hängde med i skrattet för att inte verka dumma.

Voldemort höjde sin trollstav. Harry blundade och väntade. Men då kom han ihåg vad Dumbledore hade sagt till Snape i minnesållet. När Voldemort försökte död Harry studsade formeln tillbaka på honom. Han splittrades och det skapades en bit av honom som flög in i det enda levande den kunde hitta. Harry. Han visste vad som skulle hända. Voldemort skulle döda honom men eftersom att en del av Voldemort levde inuti honom skulle den dö, inte han. Han undrade hur Voldemorts skulle reagera när Harry inte hade dött. Förhoppningsvis hade Hermione och Ron dödat ormen och då skulle Harry kunna döda Voldemort till sist.
"Avada kedavra!"

Jag hoppas att det fortfarande är någon där ute som bevakar min ff... Kapitlet var inte så bra men jag hoppas att ni filade det ändå!

Wit beyond measure is a man's greatest treasure Tja! Läs gärna min ff: "Mitt liv söm spöke"!!!

6 nov, 2012 22:45

Borttagen

Avatar


Jippie!!! Ett nytt kapitel!! Jag funderade på att sluta bevaka men jag villa vänta lite till. Vilken tur att jag gjorde det!! Älskar din ff!

6 nov, 2012 23:25

AlexZz
Elev

Avatar


Super!

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

7 nov, 2012 18:44

1 2 3 4 5 6

Forum > Fanfiction > Mitt liv som spöke

Du får inte svara på den här tråden.